Unregistere
Well-known member
Giovanni Franken is toch ook bondscoach van het Arubaans elftal?
Klopt. Maar daar zijn kennelijk ook geen papieren voor nodig.
Giovanni Franken is toch ook bondscoach van het Arubaans elftal?
Er zijn nog veel meer clubs waar ze dergelijke constructies toepassen. Msc Meppel met Blom en Brandsma, volgend jaar bij d'Olde Veste zelfde duo. En bij Msc gaan ze weer een zelfde constructie aan met Byen en Scherpen. Ook bij de vv Steenwijk dezelfde manier . Wie is de hoofdtrainer ?
Graafland maakt zijn debuut voor oud-Feyenoord. Er zal zelden zo weinig tijd tussen een officieel debuut voor Feyenoord en een debuut voor oud-Feyenoord hebben gezetten. Waarschijnlijk zelfs nog nooit.
Het kan nog gezellig worden daar heb ik gehoord, onze groep komt, de qbf komt, scf ook en ook nog via via gehoord dat de afca komt. Hoop dat het niet uit de hand loopt.
Goh, daar komen ze ook lekker op tijd achter. 2x 2 clubs die elkaar niet mogen een paar uur samen op een sportparkje en dan denken dat het goed komt? Had lekker Katwijk tegen Feyenoord gezet en Quick Boys tegen Ajax (of andersom...).
Nou, leuk. Organiseer je zo'n potje, moet je vrezen voor rellen. Ik zou thuis blijven Lennard of lekker naar Capelle aan den IJssel komen om naar de wedstrijden om de NNF Cup te kijken!
Je gaat de eer van dit mooie forum toch wel hoog houden door niet te gaan rellen, hoop ik.Ik ga gewoon hoor .
Je gaat de eer van dit mooie forum toch wel hoog houden door niet te gaan rellen, hoop ik.
Het "onze groep komt" voorspelt niet veel goeds.Je gaat de eer van dit mooie forum toch wel hoog houden door niet te gaan rellen, hoop ik.
Als het getal 95 staat voor de geboortedatum, ga ik er van uit dat Lennard met zonnebril en capuchon op in beeld komt.Het "onze groep komt" voorspelt niet veel goeds.