Amateurvoetbal algemeen

Joost

Well-known member
Ricaros Wassenberg is ook zoiets, die promoveerde met SVC 2000 naar de eerste klasse. Mocht daar een jaar volmaken als dispensatie omdat hij de papieren niet had. Na een jaar gaat hij naar Wilhelmina 08 dat net gepromoveerd was naar de eerste klasse. Mocht hij weer een kaartje dispensatie opstrijken.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn nog veel meer clubs waar ze dergelijke constructies toepassen. Msc Meppel met Blom en Brandsma, volgend jaar bij d'Olde Veste zelfde duo. En bij Msc gaan ze weer een zelfde constructie aan met Byen en Scherpen. Ook bij de vv Steenwijk dezelfde manier . Wie is de hoofdtrainer ?

Volgens mij is het probleem niet dat er twee hoofdtrainers zijn maar dat er een stroman word aangesteld zodat iemand die geen papieren heeft de echte trainer is. Dat lijkt me bij Blom en Brandsma sowieso niet het geval dat lijkt me best wel op basis van gelijkwaardigheid.
 

Unregistere

Well-known member
Geen idee of het echt in dit topic hoort, maar vooruit. Inmiddels is het seizoen van bedrijventoernooien en vriendschappelijke toernooien weer begonnen. In elk geval in deze regio. Aanstaande zaterdag staat er wat dat betreft een leuk toernooi op het programma in Capelle aan den IJssel. Bij CVV Zwervers wordt dan gestreden om de NNF Cup, een toernooi dat is opgezet door Dwight Krolis (Capelle) met steun van o.a. Luigi Bruins. Liefst 32 vriendenteams nemen deel aan dit 7:7 toernooi. Zie ook www.nnfcup.nl.

Er doen ook profvoetballers mee uit de eredivisie. Zelf ben ik 'trainer' van een ASWH-geori?nteerd team. Lees: ik verdeel de speeltijd een beetje eerlijk. Schijnt dat we in de poule o.a. een team met spelers van Jong PSV treffen, dus ben heel benieuwd hoe het gaat.

Wie zich verveelt, kom gerust kijken! Entree is vanzelfsprekend gratis.
 

Lennard95

New member
Zaterdag is er ook een benefiet wedstrijd tussen oud Quick boys en oud katwijk op nieuw zuid met daarna oud feyenoord - Lucky ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Graafland maakt zijn debuut voor oud-Feyenoord. Er zal zelden zo weinig tijd tussen een officieel debuut voor Feyenoord en een debuut voor oud-Feyenoord hebben gezetten. Waarschijnlijk zelfs nog nooit.
 

Unregistere

Well-known member
Graafland maakt zijn debuut voor oud-Feyenoord. Er zal zelden zo weinig tijd tussen een officieel debuut voor Feyenoord en een debuut voor oud-Feyenoord hebben gezetten. Waarschijnlijk zelfs nog nooit.

Nou ja, nu hebben ze tenminste een keeper die ook daadwerkelijk een keer in Feyenoord 1 heeft gekeept. Dat is ook wel eens anders geweest.
 

Lennard95

New member
Het kan nog gezellig worden daar heb ik gehoord, onze groep komt, de qbf komt, scf ook en ook nog via via gehoord dat de afca komt. Hoop dat het niet uit de hand loopt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het kan nog gezellig worden daar heb ik gehoord, onze groep komt, de qbf komt, scf ook en ook nog via via gehoord dat de afca komt. Hoop dat het niet uit de hand loopt.

Goh, daar komen ze ook lekker op tijd achter. 2x 2 clubs die elkaar niet mogen een paar uur samen op een sportparkje en dan denken dat het goed komt? Had lekker Katwijk tegen Feyenoord gezet en Quick Boys tegen Ajax (of andersom...).
 

Lennard95

New member
Goh, daar komen ze ook lekker op tijd achter. 2x 2 clubs die elkaar niet mogen een paar uur samen op een sportparkje en dan denken dat het goed komt? Had lekker Katwijk tegen Feyenoord gezet en Quick Boys tegen Ajax (of andersom...).

Ze weten dat dit 2 beladen wedstrijden, Wel hopen dat de Qbf zich rustig houd en dat wij ook een leuke middag kunnen hebben.
Er zouden ook politiehonden in duin staan dus ik denk ook ME in de wijk zelf.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, leuk. Organiseer je zo'n potje, moet je vrezen voor rellen. Ik zou thuis blijven Lennard of lekker naar Capelle aan den IJssel komen om naar de wedstrijden om de NNF Cup te kijken!
 
Bovenaan