Unregistere
Well-known member
Ach ja, natuurlijk. Als het een beetje mee zit ook in een echte krant van papier trouwens, maar dat is nog even afwachten.
Zou leuk zijn. Wel een link delen hier als het af is hoor!
Ach ja, natuurlijk. Als het een beetje mee zit ook in een echte krant van papier trouwens, maar dat is nog even afwachten.
Je ziet toch elk jaar weer clubs die uit de competitie worden genomen omdat ze een tekort aan spelers hebben. Wat toch altijd vervelend is voor het verloop van de competities. Waarom dan geen minimum aantal spelers voor de 1e selecties? 23 bijvoorbeeld, posities dubbel bezet plus extra keeper voor clubs t/m de hoofdklasse en dan 18 voor de lagere klassen. Dan heb je daar veel minder last van lijkt me. Clubs die er niet aan voldoen kunnen dan lekker in de reserve klassen gaan spelen.
Een selectie doorgeven is toch ook maar een papieren iets op amateur niveau.
Omdat er geen vierde klasse meer is in West II en er nogal grote verschillen zijn worden de bovenste en onderste helft na de winter gesplitst.
De aanleiding voor zijn column was duidelijk West II.
Maar ik kreeg het idee, dat hij het hier en daar toch wat breder trok.
Overigens schijnen er in West II behalve die vragenlijst in oktober ook driemaal bijeenkomsten met zaterdagverenigingen te zijn geweest en heeft de KNVB allerlei zaken besproken met "klankbordgroepen".
Niks over gelezen, maar ook daarover zal dan in december wel meer duidelijkheid komen .
In ieder geval over de daaruit getrokken conclusies neem ik aan.
De aanleiding voor zijn column was duidelijk West II.
Maar ik kreeg het idee, dat hij het hier en daar toch wat breder trok.
Overigens schijnen er in West II behalve die vragenlijst in oktober ook driemaal bijeenkomsten met zaterdagverenigingen te zijn geweest en heeft de KNVB allerlei zaken besproken met "klankbordgroepen".
Niks over gelezen, maar ook daarover zal dan in december wel meer duidelijkheid komen .
In ieder geval over de daaruit getrokken conclusies neem ik aan.
Zie wat eerder door de KNVB werd gepubliceerd :
https://www.knvb.nl/nieuws/district...nderzoek-naar-meer-gelijkwaardige-competities