erka
Well-known member
Kun je mijn mening niet zo waarderen ?
Jouw mening maakt me weinig uit, maar ik kan de manier waarop je die post niet waarderen inderdaad.
Kun je mijn mening niet zo waarderen ?
Daar heb je die knaap weer met zijn stoere praat. Schaap in wolfskleren.
Jij met je nuance ? Ook weer zo eentje die zijn eigen gelijk nuance noemt.
Ook weer zo'n knaap die er prat op gaat bij een zaterdagclub te hebben gevoetbald en van daaruit denkt alles te weten.
Maar ondertussen lekker tegen zijn eigen club SVVN aantrappen.
Lekker de stoere knaap uithangen door de spelers en trainer van DKB volledig belachelijk te maken.
Dat denk ik ook ja.En ik durf er best wel een weddenschap op te zetten dat het gros van de zaterdagclubleden er zo over denkt.
Daar loop ik ook regelmatig tegenaan, ook bij jou, maar om dan direct met psychologen of zo voor de dag te komen..
Maar kennelijk heb je zoiets nodig.
Waar een afwijkende mening al niet toe leidt.
Je zal zondag bedoelen.
Het gaat erom in hoeverre de leden wel of niet willen dat hun club op zondag voetbalt.
Bij menig zaterdagclub zal zo'n eventuele beslissing worden voorgelegd aan de ledenvergadering.
Wanneer men bij SVVN met een vereiste meerderheid van stemmen vindt , dat de club wedstrijden op zondag mag afwerken, dan lijkt me dat een gegeven waar je wat mee kunt.
Ik heb meer als denigrerend bedoelde bewoordingen over DKB genoemd.
Bonehead, ik begrijp zelfs uit je stukje dat het een kwestie van tijd is dat de zaterdagploegen er zelfs geen problemen mee gaan hebben als ze in een uitwedstrijd op zondag moeten voetballen? Al is het maar in de toekomst?
En dan kom ik nog uit regio dat niet extreem christelijk is. Op de Veluwe bijvoorbeeld zal zal het gevoel nog sterker zijn vermoed ik.
Het is natuurlijk sowieso geen issue, omdat het nog nooit aan de orde is geweest. Clubs op de Veluwe spelen zo'n beetje allemaal in de 3e en 4e klasse en zonder uitzondering op zaterdag. Dus waarom zouden ze hier ?berhaupt over nadenken.
Zaterdag overigens naar Elspeet. Nu al zin in.
Zit wat in. Het is bij ons ook geen issue. Maar ik vraag mij het af of het dan bijvoorbeeld bij een HHC wel een issue zal zijn. In die regio zijn ze wel iets kerkelijker als bij ons hoewel het geen bible belt is. Toch zie ik HHC niet op zondag voetballen.
‘Hellevoetsluis wil eventuele beslissingswedstrijd bij KNVB of rechter afdwingen’
https://www.voetbalrotterdam.nl/201...singswedstrijd-bij-knvb-of-rechter-afdwingen/
Dat doelsaldo beslissend is was toch al aan het begin van het seizoen bekend? En als ik me goed herinner zelfs al een seizoen eerder aangekondigd toen deze regel voor de Divisies werd ingevoerd.
Rangorde overige competities tekst uit subparagraaf rangorde Tweede divisie, Derde divisie en hoofdklasse mannen geldt nu voor alle competities
"Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten, hoe lager de positie."
Die snap ik niet?
‘Hellevoetsluis wil eventuele beslissingswedstrijd bij KNVB of rechter afdwingen’
https://www.voetbalrotterdam.nl/201...singswedstrijd-bij-knvb-of-rechter-afdwingen/
Dat doelsaldo beslissend is was toch al aan het begin van het seizoen bekend? En als ik me goed herinner zelfs al een seizoen eerder aangekondigd toen deze regel voor de Divisies werd ingevoerd.
Kans is gewoon 0, want het staat in de reglementen die voor het seizoen zijn gepubliceerd, zie dat document van de site van ASV Dronten.Natuurlijk is het ergens wel vreemd dat de KNVB dit heeft ingevoerd in de eerste t/m vijfde klasse, waar wedstrijden sneller opvallend grote uitslagen kennen, maar nieuw is het niet. Kans lijkt me dus klein dat Hellevoetsluis gelijk zal krijgen.