Amateurvoetbal algemeen

Hankie

Well-known member
Denk je nou echt dat ik voor jou daar energie in ga steken ?

Als ik uit Joost zijn reacties haal dat er afkeer en angst voor het zaterdagvoetbal uit spreekt, dan haal ik dat er uit.
Anders zou ik het nl niet zeggen.

Waarom niet aangezien ik het er niet uithaal, maar dat heeft misschien meer met mijn onkunde te maken. Als iemand je vraagt om voorbeelden geef je niet thuis en als jou vragen of feiten worden gepresenteerd geef je niet thuis of negeer je die.

Dat is geen discussie voeren, maar narcistisch gedrag.

PES5

Administrator
Forumleiding
Knap dat jij denkt te weten hoe ze in Staphorst en Genemuiden denken.
Maar je bent opnieuw verkeerd ge?nformeerd .
Staphorst heeft nl aangegeven, onder voorwaarden, voorstander te zijn van een gemengde hoofdklasse.

Zeg, als jij nu even naar het topic van het Sat?kroketten WK gaat, dan kun je nog ??n van de vier overgebleven landen kiezen. Haalt misschien even de druk van de ketel in dit topic en dan kun je je kennis toepassen op de wedstrijden op het WK.

Lijkt me mooi dat SanMark. dan ook meedoet en dat jullie in dezelfde poule komen. Hebben we in ieder geval een poule des doods.

Joost

Well-known member
Toch wel weer bijzonder knap dat je je onzin over de ledenraad weer in een zaterdag/zondagdiscussie hebt weten om te toveren terwijl niemand daar over begon.

de Kok

Member
Misschien was het anders gelopen als jij niet , ohw zo voorspelbaar en kenmerkend voor jou, IJsselmeervogels had opgevoerd als profclubje, maar pak 'm beet De Treffers, TEC of De Dijk.
En jij begint over : "Jij stelt de belangen van zaterdagclubs ... "
Verder reageert Arjen met : "Die zaterdagclubs worden toch ook gewoon bevoordeeld..."
en met :" Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?"
Neem mij dan niet kwalijk dat ik daarop reageer.

We hebben het over de bijeenkomst van de ledenraad, over de verkeerde beslissingen die zij namen met name mbt de piramide.
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar daarbij spelen ook bepaalde tegenstellingen zaterdag/zondag.
Zo onlogisch is het allemaal niet, Jost.

Volgens mij was de huidige piramide er nog even door de oude ledenraad doorgejast na een "vlammend"betoog van een oud bestuurder van naar ik dacht DVS33.

Joost

Well-known member
Misschien was het anders gelopen als jij niet , ohw zo voorspelbaar en kenmerkend voor jou, IJsselmeervogels had opgevoerd als profclubje, maar pak 'm beet De Treffers, TEC of De Dijk.
En jij begint over : "Jij stelt de belangen van zaterdagclubs ... "
Verder reageert Arjen met : "Die zaterdagclubs worden toch ook gewoon bevoordeeld..."
en met :" Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?"
Neem mij dan niet kwalijk dat ik daarop reageer.

We hebben het over de bijeenkomst van de ledenraad, over de verkeerde beslissingen die zij namen met name mbt de piramide.
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar daarbij spelen ook bepaalde tegenstellingen zaterdag/zondag.
Zo onlogisch is het allemaal niet, Jost.

plank.large.jpg

SanMark.

Well-known member
Hier is enige nuance op zijn plaats.
" In Staphorst" is niet hetzelfde als bij vv Staphorst.
Zo is in de gemeente Staphorst de SGP al jarenlang de grootste partij.
Ik durf zonder met mijn ogen te knipperen te beweren dat die partij minder vooruitstrevend is dan ik.

Hebben ze meer dan de helft van de zetels ?

Fregge

Well-known member
Die post heb je al 7 keer geplaatst. Maar je zei ook dat je niet weet wat er beslist gaat worden. Dan houdt het al snel op he.

de waan

Well-known member

De ledenraadsleden hebben gewoon het advies van de (destijds nog) Topklasse CV overgenomen bij de besluiten over de piramide.

En terugkomend op je beginvraag: het offici?le besluitvormingsproces is niet meer dan het sluitstuk van een heel proces in voor- en achterkamertjes dat daaraan vooraf gaat, met name bij ingrijpende besluiten. Er ligt altijd een plan dat de goedkeuring heeft van de KNVB (amateursectie) en de belangenverenigingen als de CVTD en de Hoofdklasse CV namens de betrokken clubs. Die ledenraadsleden bekrachtigen dat vervolgens formeel.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Dat clubs in het voortraject liggen te slapen of het niet belangrijk genoeg vinden om zich er druk om te maken, maar wel achteraf gaan mekkeren is de ledenraad niet aan te rekenen.

Verder is er natuurlijk al totaal geen consensus tussen de verschillende stromingen, dus wat er ook beslist wordt, een groot deel is het er altijd mee oneens.

JMD

Well-known member
Verder is er natuurlijk al totaal geen consensus tussen de verschillende stromingen, dus wat er ook beslist wordt, een groot deel is het er altijd mee oneens.
Precies. En daarom moet de KNVB gewoon knopen doorhakken. Hoop dat ze nu eindelijk doorhebben dat je het in het NL amateurvoetbal toch niet voor elkaar krijgt om iedereen het naar de zin te maken. Dus gewoon doen wat je het beste vindt of lijkt. (en waar wel consensus over is (weg met de beloften) gewoon doen)

Bovenaan