Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?Sinds enkele jaren is er vanuit het zondagvoetbal de roep om competities te mengen.
Het zaterdagvoetbal zit er niet op te wachten. Zij vinden hun competities interessant genoeg.
Denk je nou echt dat ik voor jou daar energie in ga steken ?
Als ik uit Joost zijn reacties haal dat er afkeer en angst voor het zaterdagvoetbal uit spreekt, dan haal ik dat er uit.
Anders zou ik het nl niet zeggen.
Ja, want dat zijn hun zaterdagvriendjes...Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?
Die voorwaarde is dat ze zelf altijd op zaterdag spelen? Dan ben je dus feitelijk gewoon tegen.Staphorst heeft nl aangegeven, onder voorwaarden, voorstander te zijn van een gemengde hoofdklasse.
Knap dat jij denkt te weten hoe ze in Staphorst en Genemuiden denken.
Maar je bent opnieuw verkeerd ge?nformeerd .
Staphorst heeft nl aangegeven, onder voorwaarden, voorstander te zijn van een gemengde hoofdklasse.
Ik durf zonder met mijn ogen te knipperen te beweren dat die partij minder vooruitstrevend is dan ik.
Misschien was het anders gelopen als jij niet , ohw zo voorspelbaar en kenmerkend voor jou, IJsselmeervogels had opgevoerd als profclubje, maar pak 'm beet De Treffers, TEC of De Dijk.
En jij begint over : "Jij stelt de belangen van zaterdagclubs ... "
Verder reageert Arjen met : "Die zaterdagclubs worden toch ook gewoon bevoordeeld..."
en met :" Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?"
Neem mij dan niet kwalijk dat ik daarop reageer.
We hebben het over de bijeenkomst van de ledenraad, over de verkeerde beslissingen die zij namen met name mbt de piramide.
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar daarbij spelen ook bepaalde tegenstellingen zaterdag/zondag.
Zo onlogisch is het allemaal niet, Jost.
Misschien was het anders gelopen als jij niet , ohw zo voorspelbaar en kenmerkend voor jou, IJsselmeervogels had opgevoerd als profclubje, maar pak 'm beet De Treffers, TEC of De Dijk.
En jij begint over : "Jij stelt de belangen van zaterdagclubs ... "
Verder reageert Arjen met : "Die zaterdagclubs worden toch ook gewoon bevoordeeld..."
en met :" Dus Genemuiden en Staphorst gaan liever naar Opheusden dan naar Meppel?"
Neem mij dan niet kwalijk dat ik daarop reageer.
We hebben het over de bijeenkomst van de ledenraad, over de verkeerde beslissingen die zij namen met name mbt de piramide.
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar daarbij spelen ook bepaalde tegenstellingen zaterdag/zondag.
Zo onlogisch is het allemaal niet, Jost.
Hier is enige nuance op zijn plaats.
" In Staphorst" is niet hetzelfde als bij vv Staphorst.
Zo is in de gemeente Staphorst de SGP al jarenlang de grootste partij.
Ik durf zonder met mijn ogen te knipperen te beweren dat die partij minder vooruitstrevend is dan ik.
Al weer 7 keer ?
Man, man , man , wat gaat die tijd toch snel.
Maak je om mij geen zorgen, knaap.
Ik vind het pas zielig wanneer je als een stalker meent te moeten reageren op alles wat iemand hier zegt.
Precies. En daarom moet de KNVB gewoon knopen doorhakken. Hoop dat ze nu eindelijk doorhebben dat je het in het NL amateurvoetbal toch niet voor elkaar krijgt om iedereen het naar de zin te maken. Dus gewoon doen wat je het beste vindt of lijkt. (en waar wel consensus over is (weg met de beloften) gewoon doen)Verder is er natuurlijk al totaal geen consensus tussen de verschillende stromingen, dus wat er ook beslist wordt, een groot deel is het er altijd mee oneens.