Staat niet heel duidelijk geformuleerd, maar daar lijkt het inderdaad wel op. Moet de KNVB nog maar even helder uitleggen denk ik, want daar rekent niemand op uiteraard..
Uit het betreffende artikel:
"Twee waarschuwingen in ??n competitiewedstrijd, daarmee samenhangende wedstrijd, of bekerwedstrijd ten gevolgde
waarvan de speler uit het veld is gezonden, of had moeten worden gezonden, mits geregistreerd, hebben tot gevolg, dat de
speler is uitgesloten van deelname aan competitiewedstrijden en daarmee samenhangende wedstrijden respectievelijk
bekerwedstrijden totdat zijn elftal of team de eerstvolgende competitiewedstrijd of daarmee samenhangende wedstrijd
respectievelijk bekerwedstrijd heeft gespeeld."
Is voor mij duidelijk.
Een andere wijziging is dat nu ook voor Eerste t/m Vijfde klasse de beslissingswedstrijden voor kampioenschap en rechtstreekse degradatie bij gelijk aantal punten zijn afgeschaft, tenzij doelsaldo, aantal gescoorde doelpunten en onderling resultaat ook gelijk zijn. (Volgens mij was al bij afschaffing van beslissingswedstrijden bij Tweede en Derde Divie en Hoofdklasse al de intentie dat deze later zouden volgen).