Ik zag dat Sportclub Irene nog op de oude locatie zit. Verder kon ik VOS niet vinden.Ik heb al wel gemerkt dat niet alle stipjes 100% op de juiste plek staan.
Verrek je hebt gelijk. Gaan ze komend seizoen wel weer doen, maar ik vraag me af hoe lang dat nog goed gaat (dat laatste geldt ook voor TSC '04 overigens).Irene herplaatst. VOS speelde niet in een standaardklasse afgelopen seizoen.
heb dus al een uur zitten klikken.....
Mooi gedaan Waan en Joost (in willekeurige volgorde)
Ik heb al wel gemerkt dat niet alle stipjes 100% op de juiste plek staan.
Ik heb al wel gemerkt dat niet alle stipjes 100% op de juiste plek staan.
VVC in Nieuw Vennep is een hele aparte club. Het is denk ik de enige club in Nederland die speelt op tennisbanen...
Waan, deze club speelde vroeger daar wel, maar is sinds de fusie (want het was SMS en Nieuw Vennep) verhuisd. Spelen nu aan de Noordelijke Randweg. (spoor stukje volgen naar het noorden, tot je de noordelijke randweg ziet en dan naar het westen, dan zie je vanzelf de voetbalvelden.
Wauw.
SVV en Twello zijn de enige twee standaardelftallen die dit seizoen zonder puntverlies zijn. Om uit te maken wie de beste van de twee is staat voor 10 juni op het veld van IJsselmeervogels een "beslissingswedstrijd" gepland:
http://www.destentor.nl/regio-deventer/twello-en-svv-moeten-wel-een-beslissingsduel-spelen~a33c6d1e/
SVV heeft de "100% Cup " gewonnen. Ze versloegen Twello met 5-1. Daardoor is SVV de enige ploeg in Nederland die in het seizoen 16/17 al zijn duels heeft gewonnen.
Dus niet gespeeld op het terrein van IJsselmeervogels, maar van Voorwaarts in Utrecht.SVV heeft de "100% Cup " gewonnen. Ze versloegen Twello met 5-1. Daardoor is SVV de enige ploeg in Nederland die in het seizoen 16/17 al zijn duels heeft gewonnen.
Ja klopt alleen niet via FB maar Twitter. :duim: