Je bedoelt zoiets als een routekaart?
Die routekaart was vooral ingericht op het uitbreiden van maatregelen. Ze moeten gewoon met een bepaald nummer aan IC bezetting en IC dagopnames komen.
Je bedoelt zoiets als een routekaart?
Je mag wel inhaalduels spelen in categorie A als beide teams het daarover eens worden.Komend weekend i.i.g dus geen wedstrijden in de A-categorie.
De wedstrijden die wegvallen moeten ze toch ook inhalen?Je mag wel inhaalduels spelen in categorie A als beide teams het daarover eens worden.
HSC'21 zou eigenlijk op zaterdagavond spelen tegen Westlandia. Dat kan dus niet, maar we overwegen nog om alsnog tegen Hercules in te halen op zondagmiddag.De wedstrijden die wegvallen moeten ze toch ook inhalen?
Verzoekje van Westlandia; weet niet waarom. Staat al half jaar vast.Waarom was die wedstrijd verzet?
De KNVB zet in dat morgen wordt besloten dat er tot 20:00 uur getraind mag worden. Dat is volgens hen genoeg dat iedereen, met wat aanpassingen, kan trainen. Maar goed: Zover is het nog niet, dus is het aankomend weekend op facultatieve basis. Dat zal er voor volgend weekend wel af gaan en dan is het of trainen en voetballen of winterstop.Dat laatste (regulier programma) betekent toch gewoon dat als clubs toch voor de competitie willen spelen de KNVB scheidsrechters levert enzovoorts? Het wordt feitelijk aan de clubs zelf over gelaten of ze ongetraind de wei willen in gaan. Of ben ik nou gek.
Ja klopt. Ik zag dat er allerlei wedstrijden met Groninger clubs waren ingepland. Ik belde toen even met de trainer van Gorecht uit Haren voor een interviewtje waarom zij "ongetraind" tegen DESZ gingen spelen. Toen bleek dat de clubs nog helemaal geen contact met elkaar gehad hadden. Gorecht zou met DESZ bellen of zij die wedstrijd wilden spelen, want Gorecht wilde wel. Maar tot verbazing van iedereen bij Gorecht had de KNVB de wedstrijd al op het programma gezet.Ik zie allerlei inhaalduels ingepland worden voor zondag.
De clubs zelf weten van niets.
De KNVB heeft voor zondag Hercules - HSC'21 ingepland. Dus weer een gevalletje van de clubs weten van niks?HSC'21 is eruit en gaat zaterdagmiddag oefenen tegen Excelsior'31.
Ik las vanochtend in de krant dat de KNVB de wedstrijd inderdaad heeft ingepland, inhaalduels om de achterstand in te halen. Het is dan aan de clubs om te bepalen of ze spelen.De KNVB heeft voor zondag Hercules - HSC'21 ingepland. Dus weer een gevalletje van de clubs weten van niks?
Klopt; inmiddels staat het duel weergegeven als afgelast. We oefen zaterdagmiddag even uit bij Excelsior'31De KNVB heeft voor zondag Hercules - HSC'21 ingepland. Dus weer een gevalletje van de clubs weten van niks?
Alleen die in de A-categorie. Niet allemaaAlle competities stilgelegd.
Ja idd... Was er vergeten wat aan toe te voegenAlleen die in de A-categorie. Niet allemaa