Balletje opwachten!Of het helpt weet ik niet, maar ik ben voor. Gaan we in ieder geval heel wat meer doelpunten zien.
Sorry, ik liet me even meeslepen naar mijn jeugd.Ik denk dat het spel nauwelijks anders wordt. Maar al die corrupte vlaggers die elke kansrijke aanval afvlaggen kan ik missen als kiespijn.
Al begreep ik inmiddels dat het zo'n vaart niet zal lopen met afschaffen van buitenspel.
Die kop en het artikel waren nogal uit z'n verband gerukt.Ik lees net dat ze misschien overwegen om buitenspel af te schaffen bij het lagere amateurvoetbal. Het levert teveel discussie en ruzies en escalaties op, wanneer er niet met KNVB-assistentscheidsrechters wordt gewerkt.
En voor de grotere groep daaronder heeft de KNVB zelfs gedacht aan het afschaffen van buitenspel, ergernis nummer één bij voetballers in de kelder van het amateurvoetbal. „Ik sluit het niet uit”, zei Van der Zee. „Maar niet in de nabije toekomst.”
Dat is bij veel van zulke mensen nou net het probleem.na gaan denken
Als het goed is wordt dat lijstje idd steeds kleiner tot het moment de KNVB het weekendvoetbal over alle klasses in gaat voerenWordt dat lijstje qua aantal steeds kleiner of vergis ik me?
Het aantal is dit keer 19, vorig jaar was het 28.Wordt dat lijstje qua aantal steeds kleiner of vergis ik me?
Zat een post tussen van mister Overstap aka Noord-Ooster, maar die is verwijderd.Me myself en de waan ?