De Groene Scout
Well-known member
Klopt, moeten we nog wel even HHC naar een concurrerende regio sturen iets noordelijker.Moet kunnen tegen SVZW, Excelsior '31 en die boeskooltjes!
Klopt, moeten we nog wel even HHC naar een concurrerende regio sturen iets noordelijker.Moet kunnen tegen SVZW, Excelsior '31 en die boeskooltjes!
Klopt, moeten we nog wel even HHC naar een concurrerende regio sturen iets noordelijker.
Moet kunnen tegen SVZW, Excelsior '31 en die boeskooltjes!
Morgen komt de KNVB met een routekaart. Sowieso willen ze de KNVB Regio Cup introduceren, maar de invulling is afhankelijk van de eventuele herstart van de competities. Met name voor de Categorie A hoopt de bond hier nog steeds op. De routekaart is daar dan ook op gebaseerd en bevat deadlines en mogelijkheden voor alle competities.
Ik droom er bijna elke week wel een keer over. 😁Ik ga janken als ik weer langs de kant mag staan met anderen.
Zo slecht is het spel van HSC ook weer niet
JD had ook volkomen gelijk.Boos tweetje van Jan Dirk over een nieuwsbericht van Voetbal247 zag ik. Volgende interview dus niet aan die site, maar aan de Autoprof!!
Verklaar je nader?JD had ook volkomen gelijk.
Ik vind dat Voetbal247 richting de KNVB altijd een negatieve houding aanneemt zonder zelf ook eens de verdieping in te gaan op onderzoek uit te gaan.Podcastje met JD vd Zee wordt wel leuk! Staan de mannen van 247 ook voor open
Verklaar je nader?