Ajax selectie

Marinos

Well-known member
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Vakkie! :duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is bijna wachten op het moment totdat ie 'm een blessure toewenst.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom zou er in dit geval sprake zijn van frustratie ?
Omdat er geen aanleiding is om het nu over de keuze van Bazoer in 2012 te hebben. "karma is a bitch" dat komt bij mij gefrustreerd over en degene die het plaatst heeft sowieso een historie met frustraties over Ajax en komt dat eens in de zoveel tijd als het minder gaat in Amsterdam ventileren.
 

noordooster

Well-known member
Omdat er geen aanleiding is om het nu over de keuze van Bazoer in 2012 te hebben. "karma is a bitch" dat komt bij mij gefrustreerd over en degene die het plaatst heeft sowieso een historie met frustraties over Ajax en komt dat eens in de zoveel tijd als het minder gaat in Amsterdam ventileren.

Het lijkt mij meer dat een aantal Ajax-fans ietwat gefrustreerd is omdat het wat minder gaat met de club.
 

De Wolf

Well-known member
Iemand die beweert dat hij voor PSV is heeft een avatar van iemand in een Feyenoord-shirt van iemand die nu trainer is bij Ajax :confused:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het enige voetbalshirt wat bij hem in de kast hangt een Ajax shirt erop met daarop 100% anti erop geschreven.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een rendementsloze spits is die Traore zeg. Inmiddels 6 wedstrijden erop zitten en we zijn 0 doelpunten en 0 assists verder. Qua overzicht houdt het niet over, een fatsoenlijk schot heeft ie niet en door de lucht hoef je hem ook niet aan te spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap ook echt niet waarom hij nou zo nodig moest komen. Ook vandaag vond ik Dolberg in zijn invalbeurt veel meer dreiging hebben dan Traore.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap ook echt niet waarom hij nou zo nodig moest komen. Ook vandaag vond ik Dolberg in zijn invalbeurt veel meer dreiging hebben dan Traore.
Ze moesten een spits halen met het vertrek van Milik en schijnbaar hadden ze niks klaar staan, behalve Traore. Echter hoort zo iemand er meteen te staan, wetende dat hij is gehuurd en in januari Afrika Cup speelt. Als dat niet kan, moet je hem niet halen.
 
Bovenaan