Maar zelfs zonder leider in het veld slaat die instelling nergens op. Een week geleden stond je ook 2x een treffer voor en ging het mis. Daar waren ze allemaal bij op Onana en van de Beek na. Dan kun je toch niet verslappen na een vroege voorsprong? Hiervoor heb je geen leider in het veld nodig.
Lieve jongen, maar ook geen leider.Siem de Jong?
Klopt, maar eerder had je nog Moisander en/of een Sch?ne in je team lopen, de oudste van vanavond was Veltman (24), de rest is allemaal rond de twintig. Kunnen prima voetballen maar zijn mentaal schijnbaar zo kwetsbaar als een stel baby's. En als ze dan eens ervaring halen zijn het goedkope over the hill spelers als Heitinga of Westermann of die ene Deen... Uhmm oh ja, Zimling.Maar dat is toch niet van dit seizoen?
Ajax mist al jaren leiders.
In dit geval kan ik het niet eens behoorlijke potten noemen in de CL, want qua resultaat is het niet zo heel bijzonder. Dat ze na een goed resultaat en spel tegen Man City of Barca zich moeilijk kunnen opladen voor een Willem II is enigszins te begrijpen. Echter kun je tot nog toe niet verzadigt zijn als speler door de resultaten en/of het spel dus dan snap ik de houding niet een week nadat je een zeperd oploopt tegen Roda in de slotminuut. Als we nou net als PSV van de laatste 23 Eredivisiewedstrijden er 20 winnen dan kan ik mij die houding voorstellen en kun je tegen een zeperd oplopen.Maar dit is toch een probleem waar we ons al een jaar of 4 aan ergeren? Bij tijd en wijle leuke potten tegen behoorlijke tegenstanders spelen in de CL om vervolgens in de competitie tegen bal op het dak een draak van een pot te spelen. Wat dat betreft trekt Bosz deze lijn moeiteloos door.
Maar dit is toch een probleem waar we ons al een jaar of 4 aan ergeren? Bij tijd en wijle leuke potten tegen behoorlijke tegenstanders spelen in de CL om vervolgens in de competitie tegen bal op het dak een draak van een pot te spelen. Wat dat betreft trekt Bosz deze lijn moeiteloos door.
Verschil is natuurlijk wel dat het onder de Boer niet zo vaak tot puntverlies leidde. Dan werden mindere wedstrijden nog vrij vaak toch gewonnen.
En zijn vervanger Veltman doet het qua opbouw niet beter. Zo'n 1-2 van gisteren valt gewoon niet met Tete op rechtsback, want die laat de tegenstander niet zo makkelijk passeren en een voorzet geven.Maar dat komt omdat Bosz de verdediging heeft aangepakt die vorig jaar de meest stabiele was in Nederland. Tete eruit halen omdat hij niet zo lekker opbouwt is absurd.
En zijn vervanger Veltman doet het qua opbouw niet beter. Zo'n 1-2 van gisteren valt gewoon niet met Tete op rechtsback, want die laat de tegenstander niet zo makkelijk passeren en een voorzet geven.
Die laatste mag ook weer vast gaan banken dit seizoen.
Ik kan t niet helpen, maar ik moet toch nog steeds aan Bazoer denken met zn "Ajax heeft tenminste een uitgestippeld plan voor me, een gemiste kans van PSV".
Karma is een bitch. Zo vroeg in je carriere een volstrekt foute keuze maken, cl seizoenen missen, je vorige club steeds kampioen zien worden en inmiddels al niet veel meer zijn dan een wisselspeler bij een dramatisch slecht Ajax.
Maar wel stug blijven volhouden dat je nergens spijt van hebt.
PSV inmiddels ook niet meer!
Ik kan t niet helpen, maar.....
Oh ja toen Bazoer in 2012 besloot over te stappen naar Ajax was dat een foute keuze omdat PSV in 2015 en 2016 Champions League voetbal speelt en kampioen is geworden. Alsof je een overstap goed of fout kunt noemen aan de hand van de prestaties van het hele eerste elftal. Als Ajax woensdag toch nog CL zou halen, maakt dat dan zijn keuze iets minder fout? Want dan heeft ie toch een CL-seizoen. Voor een wisselspeler toch 3 wedstrijden basis gespeeld in 3 Eredivisie wedstrijden.Ik kan t niet helpen, maar ik moet toch nog steeds aan Bazoer denken met zn "Ajax heeft tenminste een uitgestippeld plan voor me, een gemiste kans van PSV".
Karma is een bitch. Zo vroeg in je carriere een volstrekt foute keuze maken, cl seizoenen missen, je vorige club steeds kampioen zien worden en inmiddels al niet veel meer zijn dan een wisselspeler bij een dramatisch slecht Ajax.
Maar wel stug blijven volhouden dat je nergens spijt van hebt.
PSV inmiddels ook niet meer!