Ajax selectie

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet niet ieder gerucht geloven en verder komen Ajax spelers ongeacht hun kwaliteiten wel weer ergens terecht waar ze veel geld kunnen verdienen.
 

Batigoal

Well-known member
Hoeveel perspectief moet Serero zien? Volgens mij mag hij god op zijn blote knietjes bedanken dat hij met zijn kwaliteiten voor Ajax mag voetballen.

Serero is het type onopvallende, maar nuttige middenvelder. E?n van de weinigen die zich vorig seizoen staande hield. Tevens ??n van de weinigen waar je als Ajacied niet negatief over hoeft te zijn.

Al denk ik wel dat het voor alle partijen beter is wanneer Serero vertrekt. Er is genoeg vers bloed op het middenveld en nu kun je er best nog iets aan verdienen.
 

Eresd?g?

Banned
Wordt wel tijd dat Serero verder gaat kijken. Dan is het kijken wie er eerder verhuurd/verkocht gaat worden, Andersen of Duarte. Ze kunnen natuurlijk niet alle drie verkassen lijkt me.
 

Fabian

Active member
Er komt toch ook jeugd aan? Die hele grote talent (heb ik van jullie h?) van laatst op het jeugdtoernooi... Nuri dacht ik en Van der Beek of zo?

Dat soort talenten kunnen die plekken toch opvullen?
 
G

Gast

Guest
Wordt wel tijd dat Serero verder gaat kijken. Dan is het kijken wie er eerder verhuurd/verkocht gaat worden, Andersen of Duarte. Ze kunnen natuurlijk niet alle drie verkassen lijkt me.

Duarte kan hoe dan ook vertrekken denk ik. ALS Serero en Andersen beiden vertrekken, dan komen Van de Beek en Nouri denk ik eerder in aanmerking voor het eerste dan Duarte.
 

Eresd?g?

Banned
Duarte kan hoe dan ook vertrekken denk ik. ALS Serero en Andersen beiden vertrekken, dan komen Van de Beek en Nouri denk ik eerder in aanmerking voor het eerste dan Duarte.
Geen idee hoe Frank daar tegenaan kijkt. Volgens mij moeten zij eerst echt ervaring opdoen bij Jong Ajax.
 

Maasveld

Well-known member
Hoeveel perspectief moet Serero zien? Volgens mij mag hij god op zijn blote knietjes bedanken dat hij met zijn kwaliteiten voor Ajax mag voetballen.
Serero is meer dan eens de beste Ajacied op het veld geweest. Nu weet ik over wie dat meer zegt, maar goed.
 

Eresd?g?

Banned
Momenteel zijn Klaassen, Bazoer en Sinkgraven verder. Daarachter heb je nog Gudelj en misschien Andersen. Maar ze hebben vooral van Nouri hele hoge verwachtingen. Jaartje J.L. kan echter geen kwaad. Beetje mentaliteit en spieren kweken.
 

Maasveld

Well-known member
Momenteel zijn Klaassen, Bazoer en Sinkgraven verder. Daarachter heb je nog Gudelj en misschien Andersen. Maar ze hebben vooral van Nouri hele hoge verwachtingen. Jaartje J.L. kan echter geen kwaad. Beetje mentaliteit en spieren kweken.
Waarom ben je over die 2 zo gereserveerd en verwacht je van Max Verstappen elke race een podiumplek?
 

Maasveld

Well-known member
Nee je vraag slaat helemaal nergens op. Je probeert me weer uit te lokken maar ik trap er niet in. Probeer eerst maar een relevante vraag te stellen.
Waarom staan supertalenten van de Beek en Nouri nog niet in de basis ten faveure van aardige talenten als Klaassen, Bazoer en Sinkgraven?
 
G

Gast

Guest
Speelde Quincy Menig in de jeugd altijd in de spits?


Volgens mij wel. Ik weet in ieder geval dat Frank of Ronald de Boer zijn naam noemde toen er in Studio Voetbal werd gevraagd of er een eventuele nieuwe Kluivert in de jeugd speelt. Dat was een jaar of twee a drie geleden.
 
Bovenaan