Hoeveel perspectief moet Serero zien? Volgens mij mag hij god op zijn blote knietjes bedanken dat hij met zijn kwaliteiten voor Ajax mag voetballen.
Wordt wel tijd dat Serero verder gaat kijken. Dan is het kijken wie er eerder verhuurd/verkocht gaat worden, Andersen of Duarte. Ze kunnen natuurlijk niet alle drie verkassen lijkt me.
Geen idee hoe Frank daar tegenaan kijkt. Volgens mij moeten zij eerst echt ervaring opdoen bij Jong Ajax.Duarte kan hoe dan ook vertrekken denk ik. ALS Serero en Andersen beiden vertrekken, dan komen Van de Beek en Nouri denk ik eerder in aanmerking voor het eerste dan Duarte.
Onzin, als ze zo goed zijn als men zegt hadden ze allang een basisplasts in Ajax 1 gehad.Geen idee hoe Frank daar tegenaan kijkt. Volgens mij moeten zij eerst echt ervaring opdoen bij Jong Ajax.
Serero is meer dan eens de beste Ajacied op het veld geweest. Nu weet ik over wie dat meer zegt, maar goed.Hoeveel perspectief moet Serero zien? Volgens mij mag hij god op zijn blote knietjes bedanken dat hij met zijn kwaliteiten voor Ajax mag voetballen.
Onzin, als ze zo goed zijn als men zegt hadden ze allang een basisplasts in Ajax 1 gehad.
Serero is meer dan eens de beste Ajacied op het veld geweest. Nu weet ik over wie dat meer zegt, maar goed.
Waarom ben je over die 2 zo gereserveerd en verwacht je van Max Verstappen elke race een podiumplek?Momenteel zijn Klaassen, Bazoer en Sinkgraven verder. Daarachter heb je nog Gudelj en misschien Andersen. Maar ze hebben vooral van Nouri hele hoge verwachtingen. Jaartje J.L. kan echter geen kwaad. Beetje mentaliteit en spieren kweken.
Je weet er het antwoord dus niet op, helder.Wat een ontzettend domme vraag.... Raakt wal noch kant.
Nee je vraag slaat helemaal nergens op. Je probeert me weer uit te lokken maar ik trap er niet in. Probeer eerst maar een relevante vraag te stellen.Je weet er het antwoord dus niet op, helder.
Waarom staan supertalenten van de Beek en Nouri nog niet in de basis ten faveure van aardige talenten als Klaassen, Bazoer en Sinkgraven?Nee je vraag slaat helemaal nergens op. Je probeert me weer uit te lokken maar ik trap er niet in. Probeer eerst maar een relevante vraag te stellen.
Graag, pb maar even.Vraag t Frank. Wil je zn nummer?
Speelde Quincy Menig in de jeugd altijd in de spits?