Ajax selectie

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind hem vooral enorm op zoek naar een doelpunt en daardoor heel onrustig en ego?stisch.

gevegt

Well-known member
Dolberg, Cassiera, Zivkovic. En in nood El Ghazi en Klaassen die daar ook kunnen spelen.
Klaassen in de spits, daar moest ik vorig seizoen wel om lachen.
De rest van de namen, op Dolberg na, zijn natuurlijk ( nog ) niet zo goed en komen meer tot hun recht op andere posities.

Pascallovic

Well-known member
Dolberg, Cassiera, Zivkovic. En in nood El Ghazi en Klaassen die daar ook kunnen spelen.

2 spelers waar je nog niks van mag verwachten en een Zivkovic die al is afgeschreven. Alternatieven EL Ghazi en Klaassen waren ook geen succes. Dat er nog een spits bij moest komen was duidelijk, maar Traore is geen spits voor 4-3-3 en qua leeftijd of ervaring is het verschil te verwaarlozen.

RickPSV

Active member
Ik vind die Dolberg beter dan Traor? bij Ajax, cre?ert veel meer kansen en is in mijn ogen een leukere en betere voetballer.

Eresd?g?

Banned
Persoonlijk zou ik Traor? rechtsbuiten zetten, Dolberg in de spits en Ziyech op t middenveld. Maar Bosz ziet t blijkbaar anders.

Eef de Kip

Well-known member
Mee eens, Zyech voor Gudelj, die maakt momenteel helemaal geen indruk op me.
Wel zuur dat er even helemaal geen ruimte is voor Bazour.

Marinos

Well-known member
Mee eens, Zyech voor Gudelj, die maakt momenteel helemaal geen indruk op me.
Wel zuur dat er even helemaal geen ruimte is voor Bazour.

Die prutser van een Viergever er uit, Riedewald naar 4 en Bazoer gewoon weer op het middenveld. En Tete moet er ook in, doe maar voor Veltman dan. Of Sanchez, is me voorlopig om het even.

Pascallovic

Well-known member
Die prutser van een Viergever er uit, Riedewald naar 4 en Bazoer gewoon weer op het middenveld. En Tete moet er ook in, doe maar voor Veltman dan. Of Sanchez, is me voorlopig om het even.
Ik zou die Sanchez lekker laten staan. Doet het gewoon prima en hoe meer hij speelt, hoe meer hij kan wennen. Veltman heeft genoeg kansen gehad en heeft niet bewezen het beter te doen.

Batigoal

Well-known member
Inderdaad, graag Tete er weer in i.p.v. Veltman, die maar lekker mag banken. Daar ga je toch nooit meer een groot bedrag voor vangen.

Fregge

Well-known member
Zou Veltman juist laten staan. In het kader opbouwen via backs is die beter dan Tete. Zou het eerder zo neerzetten (met die argumentatie meegenomen dan): Veltman - Tete - Sanchez - Viergever.

JFK

Well-known member
Zou Veltman juist laten staan. In het kader opbouwen via backs is die beter dan Tete. Zou het eerder zo neerzetten (met die argumentatie meegenomen dan): Veltman - Tete - Sanchez - Viergever.

Ja het is allemaal prima met dat opbouwen van Veltman. Alsof Tete niets met een bal kan.
Veltman is gewoon onbetrouwbaar gebleken.

Pascallovic

Well-known member
Ik zie dat opbouwen vanuit Veltman niet, althans niet dat een Tete daar zoveel slechter in is. Ik vind de opbouw zowel met Veltman als met Tete erg stroperig. Aanvallend hebben ze beiden geen enkele inbreng qua het creeren van kansen.

Bovenaan