Het lijkt me altijd wel verstandig om meer dan 1 spits te hebben.
Klaassen in de spits, daar moest ik vorig seizoen wel om lachen.Dolberg, Cassiera, Zivkovic. En in nood El Ghazi en Klaassen die daar ook kunnen spelen.
Dolberg, Cassiera, Zivkovic. En in nood El Ghazi en Klaassen die daar ook kunnen spelen.
Die gozer gaat echt nog wel scoren. En veel ook!
Mee eens, Zyech voor Gudelj, die maakt momenteel helemaal geen indruk op me.
Wel zuur dat er even helemaal geen ruimte is voor Bazour.
Ik zou die Sanchez lekker laten staan. Doet het gewoon prima en hoe meer hij speelt, hoe meer hij kan wennen. Veltman heeft genoeg kansen gehad en heeft niet bewezen het beter te doen.Die prutser van een Viergever er uit, Riedewald naar 4 en Bazoer gewoon weer op het middenveld. En Tete moet er ook in, doe maar voor Veltman dan. Of Sanchez, is me voorlopig om het even.
Zou Veltman juist laten staan. In het kader opbouwen via backs is die beter dan Tete. Zou het eerder zo neerzetten (met die argumentatie meegenomen dan): Veltman - Tete - Sanchez - Viergever.
Ik zie dat opbouwen vanuit Veltman niet, althans niet dat een Tete daar zoveel slechter in is. Ik vind de opbouw zowel met Veltman als met Tete erg stroperig. Aanvallend hebben ze beiden geen enkele inbreng qua het creeren van kansen.Zou Veltman juist laten staan. In het kader opbouwen via backs is die beter dan Tete. Zou het eerder zo neerzetten (met die argumentatie meegenomen dan): Veltman - Tete - Sanchez - Viergever.