Pascallovic
Well-known member
Cassierra kan in noodgevallen ook op links.
Je kunt ook met 10 man spelen, dan heb je hetzelfde effect als met Cassiera op de vleugel.
Ik zeg toch ook in noodgevallen....Je kunt ook met 10 man spelen, dan heb je hetzelfde effect als met Cassiera op de vleugel.
Ik zeg toch ook in noodgevallen....
In noodgevallen kun je ook met 10 man gaan spelen.Ik zeg toch ook in noodgevallen....
In de sporadische momenten dat Sinkgraven op de vleugel speelde heeft hij inderdaad meer laten zien dan Cassiera heeft gedaan. Als back zie je Sinkgraven ook nog weleens in de buurt van de achterlijn komen. Daar is Cassiera nooit gekomen vanaf de vleugel. Cassiera is echt alleen een spits.En Sinkgraven is wel een serieuze optie dan? Dan kan je beter Cassierra daar neerzetten. Is tenminste een aanvaller.
Omdat hij 0 uitstraling heeft. Niet t type aanvoerder mijn inziens. Maar we weten dat jij m wel ziet zitten. Ben jij zn holmaatje ofzo?Waarom niet?
Omdat hij 0 uitstraling heeft. Niet t type aanvoerder mijn inziens. Maar we weten dat jij m wel ziet zitten. Ben jij zn holmaatje ofzo?
Jij wilt ontkennen dat hij tegen de betere ploegen vaak moeite heeft overeind te blijven en daardoor domme keuzes maakt en onnodig kaarten pakt? Dat deed ie jaren geleden tegen Barcelona al.Ah, je maakt fouten en dan is je plafond bereikt. Logisch.
Jij wil zeggen dat fouten maken aantoont of je op je maximale niveau speelt?
Als je dat structureel doet tegen ploegen van een bepaald niveau wel.