Ajax, seizoen 2017/2018

mainsupreme

New member
Ik verwacht dat Klaassen, Riedewald, Tete en Traore zullen vertrekken.
Aan Sanchez, Dolberg, Ziyech, Onana en wie weet ook Younes zal wel getrokken worden.

Neres Dolberg Kluivert
Ziyech v.d Beek
Sch?ne
Viergever De Ligt Sanchez Veltman
Onana

Nieuwe keeper als back up
Nouri
De Jong
Sinkgraven
Younes
Westermann
Cassiera

Zo ziet het er zonder aankopen uit. Zal voor breedte wel iets bijkomen.
Maar hou vooral de as zoveel mogelijk bijelkaar
 

Eresd?g?

Banned
Persoonlijk zou ik alles op alles zetten om Sneijder te halen. Op t middenveld kan je mooi rouleren met Ziyech, vd Beek, Sch?ne, de Jong en Nouri. Voorin zou je er een spits bij kunnen halen. Cassiera lekker verhuren aan een Twente of Heerenveen. Zelf ben ik wel fan van Haller. Achterin mag er wel centrale man bij aangezien Westermann en Riedewald wel zullen vertrekken. Tete vertrekt ook maar er zal in de jeugd ook wel wat leuks op de backpositie spelen. Reserve keeper lijkt me wel wat voor de Ruiter van FC Utrecht.
 

Pascallovic

Well-known member
Sneijder is in beeld mocht Klaassen komende zomer vertrekken!!! :D Ook Anita wordt genoemd...
Sneijder kan toch nooit meer het loopvermogen brengen die Klaassen bracht? Twee totaal verschillende spelers. Op de plek van Schone kan Sneijder heel misschien nog mee, maar dat was het ook wel.
 

Eresd?g?

Banned
Gewoon halen, garantie voor succes. Ook voor het begeleiden van al die jonge wereldtalenten die komende jaren gaan doorbreken. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax, seizoen 2017/2018

Van der Vaart ook maar terughalen? Of is dat zes jaar te laat?
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon halen, garantie voor succes. Ook voor het begeleiden van al die jonge wereldtalenten die komende jaren gaan doorbreken. :)
Met zijn aanwezigheid staat hij vooral die talenten als van de Beek, de Jong, Nouri en Eiting in de weg. Sneijder komt namelijk niet voor de bank als begeleider.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met zijn aanwezigheid staat hij vooral die talenten als van de Beek, de Jong, Nouri en Eiting in de weg. Sneijder komt namelijk niet voor de bank als begeleider.

Daarvoor kun je beter Van der Vaart halen. Die is gewend om niet veel te spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Rouleren.... Weleens van dat woord gehoord?
Peter Bosz staat bekend om het rouleren, daarom heeft Nouri dit seizoen 0 basisplaatsen in de Eredivisie en komt van de Beek niet verder dan 2 basisplaatsen. Met 6 middenvelders in de vorm van Ziyech, Schone, van de Beek, Nouri, de Jong en Eiting kun je al voldoende rouleren. Daar hoef je echt geen Sneijder voor te halen.
 

JMD

Well-known member
Sneijder is in beeld mocht Klaassen komende zomer vertrekken!!! :D
Doen zou ik zeggen!!! Kunnen we Ajax afschrijven voor de titel.
Nog even Vd Vaart erbij en Huntelaar en Feyenoord en PSV staan met kerst al een straatlengte voor.
 

JMD

Well-known member

Heb je de commentaren van Pascallovic en SanMark gelezen? Dat dus.
Als middenvelder (en zeker in het Ajaxsysteem) moet je dynamiek en snelheid hebben. Dat had Sneijder in overvloed, maar nu niet meer. Als je dan ook de eerste helft van het seizoen nog een continu dubbel programma speelt (Europees en KNVB Beker) dan heb je weinig aan Sneijder.
 

Eresd?g?

Banned
Heb je de commentaren van Pascallovic en SanMark gelezen? Dat dus.
Als middenvelder (en zeker in het Ajaxsysteem) moet je dynamiek en snelheid hebben. Dat had Sneijder in overvloed, maar nu niet meer. Als je dan ook de eerste helft van het seizoen nog een continu dubbel programma speelt (Europees en KNVB Beker) dan heb je weinig aan Sneijder.
En daarom moet je rouleren op t middenveld.
 

SanMark.

Well-known member
Tuurlijk niet de beste elf moeten zoveel mogelijk spelen. Lees 80 a 90 % van de wedstrijden. Dat moet het gros makkelijk aankunnen.
 
Bovenaan