Ajax, seizoen 2017/2018

mainsupreme

New member
Traor? en Klaassen zijn weg van de basisspelers, Tete en Veltman zullen ook wel weggaan.
Dus wat heb je nu staan.

Onana

Viergever
De Ligt
Sanchez
Zeefuik

V. D. Beek
Sch?ne
Ziyech

Neres
Dolberg
Younes

Bank:
Sinkgraven, Huntelaar, De Jong, Nouri, Kluivert

Het tekort is duidelijk, backs en vleugelspits.
 

Marinos

Well-known member
Ik denk dat het middenveld vrij snel door Ziyech, van de Beek en De Jong/Nouri gevormd gaat worden.
 

Batigoal

Well-known member
Benjamin van Leer komt er waarschijnlijk bij als tweede keeper. Ze hebben met hem eenzelfde traject voor ogen als Cillessen, dat Van Leer dan over 1 of 2 jaar door wordt geschoven als eerste keeper. Dat lijkt me een goed plan. Verder is het met de geruchten wel duidelijk dat er een linksback bij komt (en waarschijnlijk rechtsback), dus ik weet niet hoeveel kansen Zeefuik krijgt.
 

Eresd?g?

Banned
Ik snap echt niet als het duidelijk is dat Veltman waarschijnlijk zal vertrekken dat ze Tete zo "makkelijk" laten vertrekken.... Nu heb je alleen Zeefuik. Of hebben ze al in het geheim iemand vastgelegd? Zal toch niet...?
 

Eresd?g?

Banned
Ik denk dat het middenveld vrij snel door Ziyech, van de Beek en De Jong/Nouri gevormd gaat worden.
Eens. Ik zet in op de Jong ipv Nouri. Viel vorig seizoen vaak erg goed in. Heel rustig aan de bal. Beetje jonge versie van Sch?ne. Hopelijk met een iets hogere handelingssnelheid.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap echt niet als het duidelijk is dat Veltman waarschijnlijk zal vertrekken dat ze Tete zo "makkelijk" laten vertrekken.... Nu heb je alleen Zeefuik. Of hebben ze al in het geheim iemand vastgelegd? Zal toch niet...?

Ik heb de indruk dat men binnen Ajax niet zo veel vertrouwen heeft in Tete.
 

Batigoal

Well-known member
Ook prima. Een vertrek van Tete was waarschijnlijk toch niet te voorkomen, dus laat dan de eerste keus gewoon bijtekenen.
 

Eresd?g?

Banned
Waarschijnlijk mag Veltman na komend seizoen voor mooi bedrag vertrekken. Hopelijk is Zeefuik dan klaar voor t echte werk. Veltman heeft t afgelopen seizoen natuurlijk niet slecht gedaan maar is natuurlijk niet een echte rechtsachter. De diepgang valt ook wat tegen en zn voorzetten lijken op die van Manolev dus er is echt nog wel wat progressie te behalen. Wel goed iig dat niet beide rechtsbacks vertrekken.
 
Bovenaan