Eens. Ik zet in op de Jong ipv Nouri. Viel vorig seizoen vaak erg goed in. Heel rustig aan de bal. Beetje jonge versie van Sch?ne. Hopelijk met een iets hogere handelingssnelheid.Ik denk dat het middenveld vrij snel door Ziyech, van de Beek en De Jong/Nouri gevormd gaat worden.
Ik snap echt niet als het duidelijk is dat Veltman waarschijnlijk zal vertrekken dat ze Tete zo "makkelijk" laten vertrekken.... Nu heb je alleen Zeefuik. Of hebben ze al in het geheim iemand vastgelegd? Zal toch niet...?
Of ze drukken t beleid dat ze eigen kweek niet transfervrij willen laten vertrekken erg ver door....Ik heb de indruk dat men binnen Ajax niet zo veel vertrouwen heeft in Tete.
Ik snap echt niet als het duidelijk is dat Veltman waarschijnlijk zal vertrekken dat ze Tete zo "makkelijk" laten vertrekken.... Nu heb je alleen Zeefuik. Of hebben ze al in het geheim iemand vastgelegd? Zal toch niet...?
Dat zal de toekomst uitwijzen.Zeefuik is geen Ajax 1 materiaal.
Wanneer laat hij dat dan eens zien?Toch is Veltman voetballend heel goed. Maar dat beseft men zicht niet.
Wanneer laat hij dat dan eens zien?
Je bent zelf een Let!Wanneer let je eens op?
Dat zal de toekomst uitwijzen.