We zullen zienHij heeft op de toekomst al bewezen dat hij niet goed genoeg is.
We zullen zienHij heeft op de toekomst al bewezen dat hij niet goed genoeg is.
Logisch. De rest is gewoon prima qua bezetting. Ajax moet kijken naar de backposities.Bergkamp zegt in een uitgebreid interview met VI dat er alleen achterin nog wat bij gaat komen.
Logisch. De rest is gewoon prima qua bezetting. Ajax moet kijken naar de backposities.
Ik vind Zeefuik te beperkt van wat ik heb gezien in jong Ajax. Ook op links zie ik momenteel niemand klaar staan. Veltman eerste keus op rechts kan, maar als die wegvalt zit je dus al met Zeefuik.Er stroomt dus geen serieuze optie voor rechtsback door?
Ik vind Zeefuik te beperkt van wat ik heb gezien in jong Ajax. Ook op links zie ik momenteel niemand klaar staan. Veltman eerste keus op rechts kan, maar als die wegvalt zit je dus al met Zeefuik.
Zie je bij Feyenoord ook wel. Zo'n Kongolo kan absoluut niet tippen aan Baco. Al kan dat ook aan de opleiding liggen.Klopt. De beste spelers spelen meestal centraal.
Jongens als Lartey Sanniez en Owusu leken aanvankelijk erg talentvolle backs, maar zijn eenmaal bij Jong Ajax ver teruggevallen.
Zie je bij Feyenoord ook wel. Zo'n Kongolo kan absoluut niet tippen aan Baco. Al kan dat ook aan de opleiding liggen.
Die heb ik vermoedelijk wel (goed) zien spelen in de jeugd.
Hij is er afgelopen seizoen een paar keer leuk ingevallen op de vleugel, dus hij kan het in elk geval wel.Kan Nouri hangend op de vleugel spelen alla Sch?ne tijd deed?
Hij is er afgelopen seizoen een paar keer leuk ingevallen op de vleugel, dus hij kan het in elk geval wel.
Ik heb zelfs iemand erg stellig horen beweren dat Huntelaar ook prima vanaf de zijkant kan spelen. Die heb ik keihard uitgelachen.