Ajax, seizoen 2017/2018

Batigoal

Well-known member
Jullie hadden Nigel de Jong of Sneijder wellicht kunnen oppikken of heb je daar ook twijfels over?

Sneijder graag, Nigel de Jong gaat naar DC United en moet vooral lekker die kant op gaan. Maar iets meer constante dan de bevliegingen van De Jong (hoe fijn die jongen ook speelt) en Eiting (geen idee hoe hij het op Eredivisie-niveau zal doen) vind ik wel gewenst. Maar ja, nu we slechts EL en Eredivisie spelen is het wellicht voldoende.
 

Fregge

Well-known member
Ik zie daarnaast het liefst een middenvelder komen. Als de wedstrijden wat zwaarder zijn dan zakt Sch?ne door het ijs en De Jong en Eiting zijn nog veel te jong om te verwachten dat zij dat opvangen.

Een kwalitatief goede linksback halen. Dan heb je Sinkgraven (als hij weer fit is) voor linksback en linkshalf
 

Pascallovic

Well-known member
Cerny heeft nog niet echt laten zien dat hij het niveau voor Ajax 1 aankan. Linksbenige verdediger en een buitenspeler. Meer is niet nodig in mijn ogen.
Op het middenveld heb je buiten de Jong ook niemand die heeft aangetoond mee te kunnen in Ajax 1 mocht er iemand uit de basis wegvallen. Er moet echt iets bij op het middenveld. Een buitenspeler is echt het minst belangrijk, want op zich kan Cerny daar in de Eredivsie gewoon spelen. Die haalt daar geen slechter rendement dan Younes.
 

Eresd?g?

Banned
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze Riedewald hebben laten gaan. Kan linksback, centraal en op t middenveld. Jammer hoor.... Erg benieuwd wat er nog gaat komen.
 

Fregge

Well-known member
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze Riedewald hebben laten gaan. Kan linksback, centraal en op t middenveld. Jammer hoor.... Erg benieuwd wat er nog gaat komen.

We zijn het een keer eens. Dat is ook uniek :) Ik ben er haast van overtuigd dat Riedewald nog wel een rol op de bank wou aannemen. Gewoon heel slecht people management.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat gaat Ajax met al dat geld doen? Ze verkopen al jarenlang voor veel geld spelers en op vorige transferzomer na staan de inkomende transfers tot in geen enkele verhouding met de verkopen. Nu halen ze schijnbaar Van Rhijn en wellicht een verdediger van Osijek. Verder transfervrij Huntelaar en Lamprou en die Van Leers voor nog geen miljoen.
 

Marinos

Well-known member
Wat gaat Ajax met al dat geld doen? Ze verkopen al jarenlang voor veel geld spelers en op vorige transferzomer na staan de inkomende transfers tot in geen enkele verhouding met de verkopen. Nu halen ze schijnbaar Van Rhijn en wellicht een verdediger van Osijek. Verder transfervrij Huntelaar en Lamprou en die Van Leers voor nog geen miljoen.

We wachten tot 31 augustus en dan gaan we Larsson van Heerenveen halen voor 17 miljoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat hij dan maar voldoende is hersteld van zijn ziekte.

Misschien moet je die langspeelplaat even weggooien. Loopt behoorlijk vast. Voel je jezelf niet gehoord ofzo? Als je een bepaalde 'grap' maakt en niet op gereageerd wordt? En dan blijven herhalen tot er iemand om gaat grinniken? Heb jij helemaal niet nodig dat op die manieren willen scoren, je hebt voetbalkennis voldoende.
 

Eresd?g?

Banned
Wat gaat Ajax met al dat geld doen? Ze verkopen al jarenlang voor veel geld spelers en op vorige transferzomer na staan de inkomende transfers tot in geen enkele verhouding met de verkopen. Nu halen ze schijnbaar Van Rhijn en wellicht een verdediger van Osijek. Verder transfervrij Huntelaar en Lamprou en die Van Leers voor nog geen miljoen.
Het schijnt dat Marc aan t sparen was om Neymar binnen te hengelen. Hij had tot nog toe 111 miljoen gespaard. Helaas was PSG net iets sneller....
 

Eresd?g?

Banned
Besloten oefenduel tegen Sparta met 3 - 1 gewonnen. Bij Ajax met name reserve spelers. Cerny scoorde twee maal. Wanneer krijgt hij de kans eens? Desnoods op links.
 

mainsupreme

New member
Ik moet zien of Ziyech en Dolberg nog binnenboord blijven maar met 13 dagen te gaan in augustus is dit wat er over is:

Onana

Veltman De Ligt Viergever Dijks
v.d. Beek Sch?ne Ziyech
Neres Dolberg Younes

van Leer

Zeefuik-????-????-Olejuer
De Jong Eiting Sinkgraven
Cerny Huntelaar Kluivert


Alleen voorin is het tenminste dubbel bezet, maar heb je wel ingeleverd met het gebrek aan een speler als Traor?.
 
Bovenaan