Voorin gaat het wel. Verdedigend is het gewoon dramatisch qua bezetting en op het middenveld mist je breedte en loopvermogen.
Heb vanuit andere bronnen ook al gehoord dat niet Overmars maar de RvC plus TH de boosdoener is in dezen.
Wat betekend 'TH'?
:werder::werder:Technisch Hart.
Ja zo heet dat bij Ajax.
Zou inderdaad een briljante actie geweest zijn om een speler die een paar woordjes Engels kan, geen Nederlands, om die dan aanvoerder te maken. Broodvoetballers als Sanchez zijn daar totaal niet gevoelig voor. Keizer had gewoon geen opties voor het aanvoerderschap.Keizer moet gewoon kappen. Iedere fucking mongool kan goed presteren in de Jupiler League. Zet mij op die bank en Ajax wordt lachend kampioen. Ik heb t idee dat Keizer geen idee heeft wat hij moet doen. En de spelers voelen dat verdomd goed aan. Aanvoerderschap van Veltman was de allereerste en allergrootste fout. Dat had Sanchez moeten worden, dan had hij misschien nog bij Ajax gezeten...
Een echte leider laat zich niet gek maken door zaakwaarnemers... Dat is ook meteen het probleem toen Keizer een aanvoerder moest kiezen. Er waren en er zijn geen echte leiders in de selectie die verzekerd zijn van een basisplaats.Een echte leider hoort aanvoerder te zijn. Sanchez is een echte leider. Helaas werd hij gek gemaakt door diverse zaakwaarnemers. Maar Keizer heeft inmiddels meerdere grote fouten gemaakt. Niet klaar voor t echte werk. Daar was ik helaas al bang voor. Ik gaf m t voordeel van de twijfel maar helaas blijkt hij er niks van te kunnen....