Je bent zelf een fucking m...!Keizer moet gewoon kappen. Iedere fucking mongool kan goed presteren in de Jupiler League. Zet mij op die bank en Ajax wordt lachend kampioen. Ik heb t idee dat Keizer geen idee heeft wat hij moet doen. En de spelers voelen dat verdomd goed aan. Aanvoerderschap van Veltman was de allereerste en allergrootste fout. Dat had Sanchez moeten worden, dan had hij misschien nog bij Ajax gezeten...
Maak Sch?ne aanvoerder en je probleem is opgelost. Wil je dat niet, kun je desnoods Zyech de band geven.
Je bent zelf een fucking m...!
Maak Sch?ne aanvoerder en je probleem is opgelost. Wil je dat niet, kun je desnoods Zyech de band geven.
Jij snapt er nog minder van dan Keizer, als jij denkt dat het benoemen van Veltman tot aanvoerder, zonder hele duidelijke alternatieven zijn grootste fout was.Maar dat was wel de allereerste en allergrootste fout van Keizer. Dan laat je zien dat je er niet zoveel van snapt...
Andere optie was werken.Dat jullie er serieus op in gaan...
Goeie keuze gemaakt dan.Andere optie was werken.
Eens. Als die beide geen optie waren, dan had je die band ook om de paal heen kunnen binden.
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.Jij snapt er nog minder van dan Keizer, als jij denkt dat het benoemen van Veltman tot aanvoerder, zonder hele duidelijke alternatieven zijn grootste fout was.
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.
Ga liever janken op je zolderkamertje rukkend op de borsten van je moeder. Gifbak!Het grootste probleem is dat Veltman aanvoerder is haha. Om te janken zo slecht die voetbalvisie van jou.