Ajax, seizoen 2017/2018

gevegt

Well-known member
Maak Sch?ne aanvoerder en je probleem is opgelost. Wil je dat niet, kun je desnoods Zyech de band geven.
 

Maasveld

Well-known member
Keizer moet gewoon kappen. Iedere fucking mongool kan goed presteren in de Jupiler League. Zet mij op die bank en Ajax wordt lachend kampioen. Ik heb t idee dat Keizer geen idee heeft wat hij moet doen. En de spelers voelen dat verdomd goed aan. Aanvoerderschap van Veltman was de allereerste en allergrootste fout. Dat had Sanchez moeten worden, dan had hij misschien nog bij Ajax gezeten...
Je bent zelf een fucking m...!
 

Abubakari

Well-known member
Maak Sch?ne aanvoerder en je probleem is opgelost. Wil je dat niet, kun je desnoods Zyech de band geven.

Sch?ne heeft geen basisplaats meer, dus daarmee is het probleem niet opgelost.

Overigens denk ik dat de stroeve start van Ajax niet komt doordat Veltman aanvoerder is, dat is momenteel niet onze grootste zorg lijkt mij.
 

Eresd?g?

Banned
Maar dat was wel de allereerste en allergrootste fout van Keizer. Dan laat je zien dat je er niet zoveel van snapt...
 

Abubakari

Well-known member
Het was niet de allergrootste fout van Keizer. En ondanks dat ik nog niet onder de indruk van Keizer ben is het ook onzin om Keizer overal de schuld van te geven.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar dat was wel de allereerste en allergrootste fout van Keizer. Dan laat je zien dat je er niet zoveel van snapt...
Jij snapt er nog minder van dan Keizer, als jij denkt dat het benoemen van Veltman tot aanvoerder, zonder hele duidelijke alternatieven zijn grootste fout was.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tuurlijk wel want als je Sanchez aanvoerder had gemaakt dan had hij dat miljoenensalaris en spelen voor een topclub in de grootste competitie van de wereld zeker laten schieten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat commentaar van Veltman over de vreugde bij Ajax. Haha. Wat een mannetje is het ook.
 

Eresd?g?

Banned
Jij snapt er nog minder van dan Keizer, als jij denkt dat het benoemen van Veltman tot aanvoerder, zonder hele duidelijke alternatieven zijn grootste fout was.
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.
 

Fregge

Well-known member
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.

Noem ze eens? Die 10. Buiten de Veltman discussie om? (ongelofelijk dat je trouwens aan het zeuren bent over Veltman als aanvoerder terwijl daar duidelijk het probleem niet ligt)
 

Pascallovic

Well-known member
Sanchez? Huntelaar? Ziyech? Desnoods Onana. In ieder geval iemand die over leiderseigenschappen beschikt en in de as van t elftal speelt. Bij Veltman gaat dat niet op. Zo moeilijk is t niet hoor. Ik kan zo tien voorbeelden noemen die ik anders (lees beter) had aangepakt in de afgelopen maanden.

Sanchez (Heb ik al op gereageerd, totale onzin van jou dus)
Huntelaar (Was op dat moment reservespits, je maakt een reserve geen aanvoerder.)
Ziyech (Was bij FC Twente ook zo'n succes. Net zo ongeschikt als Veltman)
Onana (Op basis waarvan beschikt die over leiderseigenschappen?)

Kortom je lult compleet uit je nek met die aanvoerderskeuze. Dat is de grootste non-discussie over waarom het slecht gaat met Ajax, maar voor jou is dat zogenaamd de grootste fout die Keizer gemaakt heeft. Veltman een rood/zwart bandje geven.
 

Eresd?g?

Banned
We gaan t niet eens worden... Natuurlijk is het aanvoerderschap niet de enige fout maar wel de grootste mijn inziens. Je laat direct zien dat je voor de makkelijkste weg kiest, niet de beste oplossing vaak. Ook het management heeft grote fouten gemaakt. Ze hadden iets meer hun best moeten doen om bijvoorbeeld Sneijder binnen te halen. Dan had je direct de ideale aanvoerder binnen gehaald en hoeft niet alle creativiteit bij Ziyech vandaan te komen. Maar helaas hielden ze de hand op de knip maar poogden ze wel voor wederom meer dan tien miljoen de zoveelste Braziliaanse speler binnen te halen terwijl de verdediging het eerst versterkt moest worden na de leegloop afgelopen zomer. Maar goed...ik kan zo nog wel ff doorgaan. Ik geef Keizer tot half Oktober, dan ligt hij er af en staat Ajax inmiddels 6de of 7de op straatlengte op de nr 1 (Feyenoord). Wederom weggegooid seizoen....
 

Fregge

Well-known member
Het grootste probleem is dat Veltman aanvoerder is haha. Om te janken zo slecht die voetbalvisie van jou.
 
Bovenaan