Het missen van kansen is absoluut niet het probleem. Het team in zn geheel draait gewoon voor geen meter en er zit totaal geen idee achter. Een team als ADO hoor je af te slachten zo slecht als ze zijn.Ik geloof er niks van.
Het missen van kansen is absoluut niet het probleem. Het team in zn geheel draait gewoon voor geen meter en er zit totaal geen idee achter. Een team als ADO hoor je af te slachten zo slecht als ze zijn.Ik geloof er niks van.
Het missen van kansen is absoluut niet het probleem. Het team in zn geheel draait gewoon voor geen meter en er zit totaal geen idee achter. Een team als ADO hoor je af te slachten zo slecht als ze zijn.
Als een Ajacied elke kans omzet tot een doelpunt, speelt hij er niet langer dan een maand of 6.Op basis van expected goals (statistiek die kwaliteit van een kans meet) zou Ajax gewoon eerste staan. Meeste goals voor, net niet de minste goals tegen. Je kan dat dus schalen onder missen van kansen is het grootste probleem van Ajax. Waar dat precies aan ligt, geluk of kwaliteit, is een tweede vraag. Waarschijnlijk alletwee.
Als een Ajacied elke kans omzet tot een doelpunt, speelt hij er niet langer dan een maand of 6.
Natuurlijk niet, maar dat doen veel meer teams.Ja, tuurlijk. Maar dat ontkracht toch het feit dat Ajax te weinig kansen cre?ert?
Keizer is vooral een prutser....
Dat commentaar van Veltman over de vreugde bij Ajax. Haha. Wat een mannetje is het ook.
Ik acht de technische leiding die dagelijks met die jongens omgaat wel in staat in te schatten of Veltman een goede aanvoerder is.
Ziyech maakt op mij juist vaak de indruk een wegduiker te zijn; vooral leuk als het loopt. Ook altijd veel met zichzelf bezig. Van mij mag 'ie aanvoerder worden.
Je post wel veel op een dag, we kunnen het niet bijhouden.Beter met jezelf bezig zijn dan bezig zijn met anderen terwijl je er zelf niks van bakt..
Toch een terrorist dus.Je post wel veel op een dag, we kunnen het niet bijhouden.
Heel aantal nieuwe spelers in de basis bij Ajax. Erg benieuwd naar oa Eiting en W?ber. Over een uurtje trappen ze af tegen Skeveningen.
Volgende wedstrijd staat ie er in elk geval niet in, want Keizer laat nooit een elftal staan.Dit soort wedstrijden zijn altijd gevaarlijk. Siem de Jong scoort er eentje, voor je het weet staat er een lobby op om die jongen de basis in te krijgen. Laten we hopen dat Marcel daartegen bestand is.
Volgende wedstrijd staat ie er in elk geval niet in, want Keizer laat nooit een elftal staan.
Wat een dramatische wedstrijd wederom. Keizer, rot svp op!
Nee steekt hij liever ergens anders in.Jij steekt jouw mening niet onder stoelen of banken!