Ik blijf het wat simplistisch vinden om te roepen dat iedereen maar op moet rotten en dat het dan wel weer goed komt. Het ligt allemaal wat complexer denk ik.
Daarnaast las ik laatst dat Overmars Laudrup als trainer wilde en Keizer assistent wilde maken en dat ie bezig was met betere spelers maar ook toen overruled werd.
Niet dat ik alles wat Overmars doet geweldig vind maar om aan te geven dat het vaak wat ingewikkelder ligt dan je van buitenaf kunt zien denk ik.
Als je als td van Ajax dusdanig gelimiteerd wordt dat je je moet beperken tot types als Barac en Siem de Jong dan leg je je functie toch neer? Vanuit de rvc kan ik ook wel begrijpen dat ze Overmars geen carte blanche geven want hij heeft een vrij matig track record, maar ontsla de man dan. Wat heeft het voor zin om aan te blijven modderen met iemand waar het vertrouwen niet in aanwezig is?
Maargoed, het is niet alleen Overmars. Eigenlijk zou het hele bestuur op moeten stappen. Zeker het TH, die gasten maken de beslissingen samen, en als je samen bij Siem de Jong uitkomt, zou je dus ook samen weg moeten. In een ideale wereld...