Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?
Vraag me serieus af wat je als club liever wil, een buitenlandse coach of een buitenlandse TD...
Voor zover ik weet niet. Hamstra is weg maar in Huntelaar zien ze wel wat las ik laatst. Maar die komt net kijken op dit gebied.Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?
Voor zover ik weet niet. Hamstra is weg maar in Huntelaar zien ze wel wat las ik laatst. Maar die komt net kijken op dit gebied.
Het aantal geschikte binnenlandse TD's is klein. Huiberts had een logische optie geweest, maar die heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven niet naar Ajax te willen.Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?
Vraag me serieus af wat je als club liever wil, een buitenlandse coach of een buitenlandse TD...
Het aantal geschikte binnenlandse TD's is klein. Huiberts had een logische optie geweest, maar die heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven niet naar Ajax te willen.
Het voordeel is wel dat Bosz nooit prijzen wint als trainer.. Dus wat mij betreft mag hij naar Ajax...Die staat er wel open voor geeft hij duidelijk aan. Wel jammer dat Heitinga niet meer vertrouwen krijgt.
Vraag me af of Edwin op Peter zit te wachten.