Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Geen idee hoe hij in de markt ligt. Vanuit Ajax was het al bijzonder dat hij gepasseerd werd voor de interim functie na het vertrek van Schreuder. Meer ervaring en beter trackrecord dan Heitinga bij Jong Ajax. Jammer dat ie vertrekt, maar wel begrijpelijk als hij verder wilt komen. Genoeg clubs waarbij het nog onduidelijk is wie er volgend seizoen voor de groep. FC Groningen heeft nog niemand, FC Twente lijkt mij naar een iets hoger aangeschreven trainer te zoeken. Echter als die dan Joseph Oosting van RKC oppikt, dan komt daar weer een plekje vrij. Anders moet Reiziger terug naar de KKD. Daar komen ook weer vacatures.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Sparta waren ze geloof ik wel echt onder de indruk. Misschien dat er nog met Steijn wat op gang komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Reiziger heeft wel al mooi een kampioenschap op zijn naam.
Daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij niet werd doorgeschoven. Met een matig jong Ajax heeft ie het goed gedaan. Overigens doet John het gezien de omstandigheden ook prima. Onervaren instappen en in elk geval de ploeg weer een beetje aan het winnen krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En gelijk zijn er drie leden die zo'n zeikerig duimpje plaatsen bij jouw bericht.
Heel erg dapper!

Van het weekend toch even die ontmoediging optie uitbreiden van gevegt naar de rest van de Ajacieden.
 

ALenstra

Well-known member
Een zekere Julian Ward schijnt de topkandidaat te zijn voor de functie van technisch directeur bij Ajax.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het AD meldt vandaag dat de onderhandelingen gaan starten, dus dat is wel degelijk nieuws. Zou wel een heel opmerkelijke move zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Directeur bij een zeker Liverpool FC.

Iemand die die club kent?
Ja, maar ook alleen maar via Football Manager, omdat ik daar weleens een talentje vandaan heb gekocht. Heb ze net even gegoogled. Ze zijn met 5 punten uit 5 wedstrijden matig gestart in het seizoen. Vanavond om 23:30 Nederlandse tijd spelen ze een uitwedstrijd tegen Defensor SC, voor de liefhebber.
 
Bovenaan