JFK
Well-known member
Twente, Sparta?Michael Reiziger verlaat Ajax aan het seizoen. De assistent trainer wil op eigen benen staan. Benieuwd welke club hem aanstelt als hoofdtrainer.
Twente, Sparta?Michael Reiziger verlaat Ajax aan het seizoen. De assistent trainer wil op eigen benen staan. Benieuwd welke club hem aanstelt als hoofdtrainer.
Feyenoord lijkt me, om de naar Ajax vertrekkende Slot op te volgen.Twente, Sparta?
En gelijk zijn er drie leden die zo'n zeikerig duimpje plaatsen bij jouw bericht.Feyenoord lijkt me, om de naar Ajax vertrekkende Slot op te volgen.
Duimpje terug!In dat geval krijgt @Maasveld ook een duim van mij!
Michael Reiziger verlaat Ajax aan het seizoen. De assistent trainer wil op eigen benen staan. Benieuwd welke club hem aanstelt als hoofdtrainer.
Daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij niet werd doorgeschoven. Met een matig jong Ajax heeft ie het goed gedaan. Overigens doet John het gezien de omstandigheden ook prima. Onervaren instappen en in elk geval de ploeg weer een beetje aan het winnen krijgen.Reiziger heeft wel al mooi een kampioenschap op zijn naam.
En gelijk zijn er drie leden die zo'n zeikerig duimpje plaatsen bij jouw bericht.
Heel erg dapper!
De heer Lenstra is wel vaker wat traag van begrip.😜Dat werd een maand geleden toch al gemeld?
Directeur bij een zeker Liverpool FC.Een zekere Julian Ward schijnt de topkandidaat te zijn voor de functie van technisch directeur bij Ajax.
Directeur bij een zeker Liverpool FC.
Iemand die die club kent?
Ja, maar ook alleen maar via Football Manager, omdat ik daar weleens een talentje vandaan heb gekocht. Heb ze net even gegoogled. Ze zijn met 5 punten uit 5 wedstrijden matig gestart in het seizoen. Vanavond om 23:30 Nederlandse tijd spelen ze een uitwedstrijd tegen Defensor SC, voor de liefhebber.Directeur bij een zeker Liverpool FC.
Iemand die die club kent?