Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Slecht hoor dat als je zolang met die man die serieuze interesse had bezig bent, dat je er dan niet uitkomt. Had er op zich nog wel vertrouwen in als ze Ward hadden genomen. Klonk als een interessante kandidaat en een netwerk in Zuid Amerika is altijd een pre. Nu zou je bij een Duitse hippie uitkomen die bij Arsenal niet verder kwam dan het aantrekken van Aubameyang, Mavropanos, Mkhitaryan, Sokratis, Lucas Torreira, Guendouzi en rollator Lichtsteiner. Vrees dat we dan op dezelfde voet verder gaan als afgelopen zomer. Totdat het geld op is natuurlijk. Zonder Champions League kan dat hard gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Mislintat is echt wel een bekende naam hoor in de voetballerij. Zou daar niet ontevreden mee zijn. Het blijft altijd afwachten hoe een buitenlandse TD het gaat doen bij een Nederlandse club en of ze oog hebben voor eigen talent. Maar ja, dat oog hadden Nederlanders Hamstra en notabene clubman Huntelaar ook niet dus dat zegt niet alles.

Wel raar dat het met Ward alsnog misloopt.
 

JMD

Well-known member
Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?

Vraag me serieus af wat je als club liever wil, een buitenlandse coach of een buitenlandse TD...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?

Vraag me serieus af wat je als club liever wil, een buitenlandse coach of een buitenlandse TD...

Beide erg onwenselijk. Een trainer die niet Ajax het heel ingewikkelde Ajax spel kan laten spelen of een TD die niet de spelers kan halen die bij dat ingewikkelde Ajax spel passen.
 

Batigoal

Well-known member
Huntelaar is definitief op een zijspoor gezet?

Vraag me serieus af wat je als club liever wil, een buitenlandse coach of een buitenlandse TD...
Het aantal geschikte binnenlandse TD's is klein. Huiberts had een logische optie geweest, maar die heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven niet naar Ajax te willen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou ook niet weten waarom je iemand die net meeloopt en ondersteuning biedt zou slachtofferen op iets waar hij niet direct de verantwoordelijkheid voor draagt of de ervaring voor heeft. Is ook gewoon nog regelmatig in beeld op de Toekomst en tijdens de wedstrijden. Als het een groot succes was afgelopen zomer was ie wellicht doorgeschoven samen met Hamstra, maar dat is duidelijk niet het geval geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het aantal geschikte binnenlandse TD's is klein. Huiberts had een logische optie geweest, maar die heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven niet naar Ajax te willen.

Is denk ik ook de enige. Streuer doet het aardig, maar die gaat met pensioen. Zuidam kon ooit naar Feyenoord, maar inmiddels is het knap als hij na FC Utrecht weer een club van vergelijkbaar statuur vindt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze hadden best op zijn sollicitatie voor TD mogen reageren richting hem, ook al vonden ze hem niet geschikt. Sowieso hadden ze hem best eens mogen bellen om te bespreken of en wat hij voor de club kan betekenen. We zoeken al een tijdje een technische man voor in de RvC. Zou dat geen mooie rol zijn voor hem?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vaag verhaal met dat afketsen van Julian Ward. Hij heeft zijn contract bij Liverpool niet verlengd omdat hij even afstand wil nemen van het voetbal en meer tijd met zijn gezin wil doorbrengen. En nu is het bij Ajax afgeketst omdat hij even afstand wil nemen van het voetbal en meer tijd met zijn gezin wil doorbrengen.

Waarom zijn ze dan een maand in gesprek geweest?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Bosz de nieuwe trainer wordt. Opeens zegt hij Twente af omdat hij "wacht op een grotere club", terwijl het laatst al bijna rond leek met de Tukkers. En dat valt allemaal samen met het afzeggen van Ward en het doorschakelen van Ajax naar die kerel uit Duitsland met de moeilijke naam. Die 'toevallig' met Bosz heeft samengewerkt bij Dortmund en zijn eigen trainer aan wil stellen.

Maar goed, misschien is het inderdaad allemaal toeval. We gaan het zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die staat er wel open voor geeft hij duidelijk aan. Wel jammer dat Heitinga niet meer vertrouwen krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Die staat er wel open voor geeft hij duidelijk aan. Wel jammer dat Heitinga niet meer vertrouwen krijgt.
Het voordeel is wel dat Bosz nooit prijzen wint als trainer.. Dus wat mij betreft mag hij naar Ajax...
 

Jacco

Well-known member
Nu.nl schrijft zelfs dat Bosz open staat voor een grotere club als Ajax.

Ik gok er dit keer op dat Nu.nl het verschil tussen als en dan kent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar wilde die Duitser Bosz al naar Stuttgart halen. Dan is het wel duidelijk.
 
Bovenaan