Ajax Nieuwstopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Terug naar eind jaren 90 zoals met Jan Wouters die voor het eerst alleen voor een groep stond en met een matige overbetaalde selectie werd geconfronteerd.
Vergeet zijn openingspraatje van het seizoen nooit meer in die documentaire over dat jaar. Kromme tenen!
 

JMD

Well-known member
Daar hoorden zij engelen zingen.

Ontluisterend. 3 jaar nadat ze voor de tweede keer in de CL finale stonden, wat een ongelooflijke kutzooi hadden ze er in 3 jaar van gemaakt.
En 1 jaar nadat ze met een straatlengte voorsprong kampioen waren geworden…
 

ALenstra

Well-known member
Die film ja. Ik weet nog dat in veel steden die niet vertoond kon worden aangezien bioscopen door hooligans bedreigd werden.
 

Batigoal

Well-known member
Ben razend benieuwd naar Sven Mislintat. Laten we hopen dat er goed met hem is besproken dat Ajax niet alleen kopen is, maar er ook oog moet zijn voor eigen kweek. En nu als de wiederweerga Peter Bosz aanstellen. Die kans mag je toch niet laten lopen. Verder gaan met Heitinga als hoofdtrainer moet je echt niet doen.

Overigens blijkt dat Ajax al sinds begin februari in gesprek is met Mislintat. Dus dat fabeltje dat Ward de enige kandidaat was en Mislintat daarna pas in beeld kwam kan ook de wereld uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp van Valentijn Driessen dat Heitinga het gaat worden en Bosz kansloos is door Van der Sar. Dus het is helaas wachten op de presentatie van Bosz.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat als Ajax in de Conference League terecht zou komen er geen Edwin meer is. Nu lijkt dat met het geschutter van AZ en de eventuele bekerwinst van Ajax wel afgewend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Johnny ligt op pole position aldus de nieuwe TD. Zou toch bijzonder zijn als Valentijn Driessen een keer gelijk heeft…
 
Bovenaan