ALenstra
Well-known member
Ik wilde wat minder formeel zijn.Wat is dat elke keer met met die voornamen Abe?
Ik wilde wat minder formeel zijn.Wat is dat elke keer met met die voornamen Abe?
Ja wat moet hij dan zeggen op z'n eerste werkdag in de beslissende eindfase van het seizoen?Dus Johnny is de voornaamste kandidaat om volgend seizoen ook trainer te zijn. Wanbeleid gaat door, wel leuk voor de Eredivisie.
Waarom is het wanbeleid als Heitinga trainer blijft?Dus Johnny is de voornaamste kandidaat om volgend seizoen ook trainer te zijn. Wanbeleid gaat door, wel leuk voor de Eredivisie.
Ja!Ja wat moet dan zeggen op z'n eerste dag is de beslissende eindfase van het seizoen?
Johnny kann am Ende diese Saison auftūften?
Ik vroeg je wat.
Ja wat moet dan zeggen op z'n eerste dag is de beslissende eindfase van het seizoen?
Maar waarom moet Heitinga weg als ie de beker wint en tweede wordt?
Op basis waarvan is ie volgens jullie ongeschikt?
Ja wat moet dan zeggen op z'n eerste dag is de beslissende eindfase van het seizoen?
De heer Heijtinga?Waarom noemen we 'm toch geen John. Het is een man van 39, John Gijsbert Alan voluit.
Een serieus antwoord is natuurlijk teveel gevraagd, had ik ook wel kunnen weten.Hij mag zeker blijven en ik vind hem zeer geschikt.
Een serieus antwoord is natuurlijk teveel gevraagd, had ik ook wel kunnen weten.
Zal een prima assistent zijn, maar geen hoofdtrainer. Net zoals Sjors en Sipke. Next!Ik vroeg je wat.
Voetbaltechnisch leek het beide klassiekers van beide kanten nergens op in de Kuip. Feyenoord bakte er ook twee keer niks van.Ik zal toch gerust wel ergens hebben gepost dat ik Heitinga een fruitvlieg vind? Komt niet veel meer uit dan een Kuyt.
Als hij tweede zou worden en de beker zou winnen is qua resultaat mooi, maar ik zou toch iets verder kijken. Van Bronckhorst was echt een prijzenpakker, maar zoals er bij RvN geen lijn in het spel zit was het ook al die jaren onder Van Bronckhorst. Het leek wel iedere wedstrijd of ze weer voor het eerst samen speelde. Frank de Boer was ook extreem succesvol met armoedigere selecties dan de huidige selectie. Desondanks zie ik niet veel mensen roepen dat hij weer terug moet keren.
Heitinga is echt niet beter dan De Boer, RvN en Van Bronckhorst. Eerder minder. Dat is ook het geluid wat je hoort van mensen die vrij intensief de Ajax jeugd volgen.
Voetbaltechnisch leek het werkelijk nergens op wat Ajax liet zien tegen Feyenoord en ook dat is een kritiek die ik wel vanuit zijn Ajax jeugd tijd voorbij heb zien komen. Ik zou toch proberen om een trainer te halen met een duidelijke visie. Of het nou Bosz is of een andere trainer.
https://www.ad.nl/show/koning-over-...-als-hij-zou-scoren-en-dat-deed-hij~a8b0ecba/
Ik ben fan van de monarchie! Hup Willem-Alexander!