gevegt
Well-known member
Dat kan, maar dan pas je je wel aan hoe Ajax in elkaar zit.Dat gaan we ook op dezelfde arrogante toon doen als buitenwacht
Ik twijfel er ten zeerste aan of je dat wel wil.
Dat kan, maar dan pas je je wel aan hoe Ajax in elkaar zit.Dat gaan we ook op dezelfde arrogante toon doen als buitenwacht
Die twijfel was er toch ook al toen hij aangesteld werd? Liep eerst een jaar mee met iemand (Kinsbergen?) zodat hij het vak kon leren. Nu blijkt heel erg in welke mate het goede beleid van de afgelopen jaren van Overmars kwam...Er zijn ook nog maar heel weinig Ajacieden die vd Sar nog zien zitten. Misschien moet Sar de eer aan zichzelf houden en de leiding aan anderen laten.
Want? Krijgt zijn teams toch over het algemeen heel goed aan het voetballen.Ik ben trouwens ook niet zo overtuigd van Bosz,
Daar houdt en doorgaans dan ook mee op.Want? Krijgt zijn teams toch over het algemeen heel goed aan het voetballen?
Hij had hem inderdaad midden in het seizoen gelijk de grond in moeten boren.Benieuwd wie die buitenlandse trainer wordt. Zal vast een Duitser worden. Wel raar dat Sven Mislintat eerst John Heitinga eerst ophemelt en vervolgens tot de conclusie komt dat er toch iemand anders moet komen.
Hij had helemaal niets over Heitinga moeten zeggen.Hij had hem inderdaad midden in het seizoen gelijk de grond in moeten boren.
Er wordt hem naar gevraagd, niks zeggen lijkt me dan ook wat raar. En als Heitinga twee keer van PSV had gewonnen en tweede had gestaan had ie nu nog steeds op pole position gelegen, zo opportunistisch is de voetballerij wel.Hij had helemaal niets over Heitinga moeten zeggen.
Er wordt hem naar gevraagd, niks zeggen lijkt me dan ook wat raar. En als Heitinga twee keer van PSV had gewonnen en tweede had gestaan had ie nu nog steeds op pole position gelegen, zo opportunistisch is de voetballerij wel.
Ik dacht gister trouwens gelezen te hebben dat het waarschijnlijk geen Duitse trainer wordt.
Hij werd kampioen met AZ😀Een Van Gaal was initieel volgens mij niet heel succesvol bij AZ
Je kunt ook iemand een hart onder de riem steken.Je kan toch prima zeggen dat je net je eerste werkdag hebt en je hierover nog niet veel zinnigs kunt zeggen?
Onder supervisie van Aad300.The Champ
Leeft Steve McClaren nog?Het name dropping is begonnen
Welke buitenlandse trainers zijn mogelijke opties voor Ajax?
Ajax’ nieuwe directeur voetbalzaken Sven Mislintat zou - aajaxshowtime.com