Ajax Nieuwstopic

Maasveld

Well-known member
Tja, van de ene kant kun je je afvragen of een publieke huldiging wel nodig/verstandig is voor een team dat in een gemiddelde wedstrijd zo'n 800 toeschouwers trekt. Van de andere kant, als het je wordt aangeboden dan accepteer je het gewoon en laat je je oren niet hangen naar een paar wuppies van een of andere supportersvereniging. Maar goed, dat Van der Sar een slappe zak is was natuurlijk al langer bekend, dus heel verrassend is het ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Waar is Ajax mee bezig? Als er iets altijd top voor elkaar was, dan was het de marketing en de socials. Waarom niet gewoon ergens een van die dames in een shirtje?

 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij Ajax zijn ze heel goed bezig. Eerst met die huldiging en nu dit weer. Zij snappen blijkbaar heel goed dat vrouwen eigenlijk gewoon in de keuken horen. Misschien word ik wel voor Ajax nu.
Wel te hopen dat Slot dan ook naar Ajax gaat.
 

Abubakari

Well-known member
Jij als alles wat Ajax betreft op voet volger zou toch moeten weten dat de vrouwen al twee keer gehuldigd zijn. Alleen een huldiging in de stad komt er niet. Zie ik het nut ook niet zo van in met die 75 toeschouwers van ze. Je gaat jeugdploegen ook niet huldigen en de Ajax zaterdagamateurs ook niet en dat is het niveau waarop de vrouwen spelen.
 

Makanaky

Well-known member
Is het gemeentelijke aanbod niet gewoon afgeblazen uit angst voor dikke rellen van een stel vrouwonvriendelijke frusto's waarnaar Vd Sar z'n flaporen heeft laten hangen? Diezelfden die ervoor zorgen dat Ajax op ongezelliger plekken dan het Leidseplein gehuldigd moet worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap die ophef ook niet zo. Uiteindelijk is het ook gewoon business en een kwestie van vraag en aanbod. Het is niet dat vrouwenvoetbal de laatste jaren niet gepusht wordt in Nederland, maar er is gewoon matige interesse in. Veel voetbalfans, waaronder ik zelf, hebben het echt wel een kans gegeven. Maar zoals Abu al zegt is het vanwege het (gebrek aan) niveau gewoon niet leuk om naar te kijken en dus zijn er velen weer afgehaakt. Enkel met een eindtoernooi van Oranje leeft het wel een beetje, vanwege het nationalistische gevoel bij veel mensen. Maar de eredivisie komt geen kip op af en kijkt volgens mij ook amper iemand naar.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord schijnt nog 2500 toeschouwers te trekken waaronder bijna 15000 tijdens wat ze de klassieker noemen.
 
Bovenaan