Eef de Kip
Well-known member
Klopt, ik ben idd nog nooit geweest.Maar de eredivisie komt geen kip op af
Klopt, ik ben idd nog nooit geweest.Maar de eredivisie komt geen kip op af
Weet je vast ook wel wat de vrouwen eredivisie wedstrijd is waar de meeste toeschouwers ooit waren.Feyenoord schijnt nog 2500 toeschouwers te trekken waaronder bijna 15000 tijdens wat ze de klassieker noemen.
Ik heb dat vorige week eens bekeken. Bij Ajax-Feyenoord 30.000+. Bij Ajax-Twente, eigenlijk DE wedstrijd om het kampioenschap, 2000 toeschouwers. Bij een gemiddelde wedstrijd echter zo'n 800.Weet je vast ook wel wat de vrouwen eredivisie wedstrijd is waar de meeste toeschouwers ooit waren.
En jij als omgevallen Ajax boekenkast weet vast ook wel hoeveel publiek de Ajax vrouwen trekken.
Precies, je kunt best iets een goeie prestatie van een eerste team in een groeiende beroepstak huldigen met een kleinschalige huldiging. Kleine moeite, groot plezier. Levert ook wat goodwill op wat de club kan gebruiken plus al die jonge meiden die zich met Ajax willen identificeren. Maar goed, met de huidige directie verbaas (en wat er zit bij de gemeente A'dam) verbaas je je niet over de knulligheid waarmee dit gaat.Bij Ajax en Feyenoord komt er zo nu en dan best publiek. Waarom zou je geen huldiging accepteren? Je merkt vanzelf wel wat er op af komt. Neemt niet weg dat de gemeente ook best kan zorgen dat er een draaiboek afgestemd klaar ligt om het die dag, de volgende dag of de volgende week plaatsvindt en niet drie weken later… De Coolsingel zal ook iets minder hebben gestaan als we volgende week nog die kant op zouden mogen.
Je zou als gemeente zijnde ook een gezamenlijke huldiging kunnen doen voor de nationale kampioenen uit de stad van sporten met kleine publieke belangstelling.Bij Ajax en Feyenoord komt er zo nu en dan best publiek. Waarom zou je geen huldiging accepteren? Je merkt vanzelf wel wat er op af komt. Neemt niet weg dat de gemeente ook best kan zorgen dat er een draaiboek afgestemd klaar ligt om het die dag, de volgende dag of de volgende week plaatsvindt en niet drie weken later… De Coolsingel zal ook iets minder hebben gestaan als we volgende week nog die kant op zouden mogen.
Ik heb dat vorige week eens bekeken. Bij Ajax-Feyenoord 30.000+. Bij Ajax-Twente, eigenlijk DE wedstrijd om het kampioenschap, 2000 toeschouwers. Bij een gemiddelde wedstrijd echter zo'n 800.
Het lag toch meer aan de gemeente? Mocht pas 3 weken later, dat vond Ajax te laat.
Niet Ajax, maar gemeente Amsterdam trok stekker uit huldiging voor Ajax Vrouwen
Niet Ajax, maar de gemeente Amsterdam heeft een huldiging vowww.ajaxshowtime.com
Inderdaad. Had nog wel even mogen blijven zitten...Eigenlijk best jammer op zich, eigenlijk.