Prima! Hij heeft keer op keer aangetoond niet geschikt te zijn voor deze functie. Zwak in besluiten en communicatie, telkens onzichtbaar als er weer iets rond de club speelde, behalve als er successen te vieren waren. De stuurloosheid van de organisatie afgelopen jaar was schrijnend. Ja, zo werkt dat niet. Als persoon verder prima en een echte Ajacied, dus ik hoop dat hij hierna weer een mooie baan vindt. Ik denk dat hij bij de UEFA ofzo aan de slag gaat, want hij was de laatste jaren al veel bezig met de ECA.
Nu hopen op Jordi Cruyff ofzo als vervanger komt en niet die enge Maurits Hendriks, want die vind ik onbetrouwbaar.
Je hoeft als AD denk ik niet zozeer verstand te hebben van voetbal, maar dat je een bedrijf moet runnen. Alsof een CEO van een groot softwarebedrijf zich ook gaat bemoeien met de ontwikkeling van de software.
Ja maar een stadion- en gebiedsverbod is wel wat anders dan normaal werk.Ik heb het afgelopen seizoen geregeld contact met de KNVB, maar dat is zelfs voor iemand met affiniteit met voetbal toch soms wel een gedoe hoor
Kwestie van tijd voor Peter Bosz wordt aangesteld
Wat een lachertje.Berghius heeft een schikkingsvoorstel van twee duels gekregen voor meppen naar een supporter. Heeft blijkbaar ook een schorsing van een vijfde gele kaart dus mist hij de eerste drie duels.
Wat had ie dan voor schorsing moeten hebben? Of juist heul geen schorsing?Wat een lachertje.
Tenzij het een Feyenoorder was geweest want dan waren er weer tig verzachtende omstandigheden aangevoerd.Wedstrijd of 4-8 onvoorwaardelijk was een duidelijker signaal als je vindt dat spelers er niet op los mogen rammen.
Tenzij het een Feyenoorder was geweest want dan waren er weer tig verzachtende omstandigheden aangevoerd.