Ajax Nieuwstopic

stc

Well-known member
Spijtig dat de heer van der Sar een hersenbloeding heeft gehad. Hopelijk komt hij er bovenop.
 

Abubakari

Well-known member
Een bloeding in het hoofd, schijnt dan weer wat anders dan een hersenbloeding te zijn. Hopelijk minder erg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Serieus getwijfeld waar deze te plaatsen. Kon ook in het hooligan topic. Past daar misschien ook wel beter. Laat maar weten als jullie dat liever hebben, dan verplaats ik dit bericht en de eventuele reacties erop.

Ik plaats hem hier omdat er een post naar aanleiding van het nieuws is dat Ajax in gesprek is met Sneijder over een rol in de technische staf. De F-side is daarop met een statement gekomen om duidelijk te maken wat ze ervan vinden.

F1QeZ-iWIAAGuZP


Kan aan mij liggen, maar ik vind dit doodeng.
 

Miramar

Well-known member
Serieus getwijfeld waar deze te plaatsen. Kon ook in het hooligan topic. Past daar misschien ook wel beter. Laat maar weten als jullie dat liever hebben, dan verplaats ik dit bericht en de eventuele reacties erop.

Ik plaats hem hier omdat er een post naar aanleiding van het nieuws is dat Ajax in gesprek is met Sneijder over een rol in de technische staf. De F-side is daarop met een statement gekomen om duidelijk te maken wat ze ervan vinden.

F1QeZ-iWIAAGuZP


Kan aan mij liggen, maar ik vind dit doodeng.
Ligt niet aan jou, deze idioten steken ook poppen in de fik en joelen Van der Sar uit tijdens een afscheidsspeech van een speler. Een groep van een man of 100 en 500 meelopers die (nog)niet te traceren zijn
 

Abubakari

Well-known member
Die doen alsof zij en alleen zij de supporters van Ajax zijn.

Al denk ik wel dat de meeste Ajaxfans niet op die onnozele Sneijder zitten te wachten. Maar dat op een andere manier uiten.
 

JMD

Well-known member
Die doen alsof zij en alleen zij de supporters van Ajax zijn.

Al denk ik wel dat de meeste Ajaxfans niet op die onnozele Sneijder zitten te wachten. Maar dat op een andere manier uiten.
Ik snap best dat je niet op Sneijder zit te wachten, wat heeft die nou gepresteerd om als assistent mee te mogen doen. Dat zou een goede reden zijn om tegen de komst van Sneijder te zijn. Maar dit, echt wat een BS...
Wat voor oorlog hadden die gasten in gedachte vraag ik me af? Willen ze Sneijder opwachten? Gaan ze Mislintat bedreigen wegens deze aanstelling?
 

Maasveld

Well-known member
Ik snap best dat je niet op Sneijder zit te wachten, wat heeft die nou gepresteerd om als assistent mee te mogen doen. Dat zou een goede reden zijn om tegen de komst van Sneijder te zijn. Maar dit, echt wat een BS...
Wat voor oorlog hadden die gasten in gedachte vraag ik me af? Willen ze Sneijder opwachten? Gaan ze Mislintat bedreigen wegens deze aanstelling?
Als het daarbij blijft denk ik dat het nog reuze meevalt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Logisch dat je niet echt op Sneijder zit te wachten.

Verder zijn dit criminelen. Je moet stoppen met ze Ajax supporters noemen. Bij vrijwel iedere club gezeik. Hier moeten alle partijen bijeen komen en gezamenlijk aanpakken en uitbannen. Maar dan moet justitie, wetgever, politie, burgemeesters, clubbestuurders, KNVB etc. etc. allemaal gezamenlijk optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat voor oorlog hadden die gasten in gedachte vraag ik me af? Willen ze Sneijder opwachten? Gaan ze Mislintat bedreigen wegens deze aanstelling?
Dat is dus precies waarom ik het beangstigend vind. Dit zijn volgens mij niet de types voor loze dreigementen. Wordt echt lelijk als dit doorgaat, vrees ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Miramar

Well-known member
Ik snap best dat je niet op Sneijder zit te wachten, wat heeft die nou gepresteerd om als assistent mee te mogen doen. Dat zou een goede reden zijn om tegen de komst van Sneijder te zijn. Maar dit, echt wat een BS...
Wat voor oorlog hadden die gasten in gedachte vraag ik me af? Willen ze Sneijder opwachten? Gaan ze Mislintat bedreigen wegens deze aanstelling?
Hij heeft op WK's wat dingen meegemaakt waarover hij kan praten om beginnende spelers wat bagage mee te geven....
 

JMD

Well-known member
Hij heeft op WK's wat dingen meegemaakt waarover hij kan praten om beginnende spelers wat bagage mee te geven....
Dan nodig je hem een keer uit voor een avondje praten, dan heeft hij idd die ervaring overgebracht. Van een trainer (assistent) verwacht je meer dan dat. Verder denk ik dat er in de hele organisatie van Ajax nog wel meer spelers lopen met ervaring op grote toernooien.
 
Bovenaan