Ajax Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja excuses. Ik dacht dat mijn 'te leuk om niet te plaatsen' wel weggaf dat het (zeer waarschijnlijk) een onzin geruchtje is.

Om nog maar even duidelijk te maken hoe de Telegraaf rolt, kwam ik net onderstaande tweet tegen. Dit is stemmingmakerij, want als je het artikel opent dan zie je dat Rulli enkel zijn vlucht niet heeft gehaald (reden onbekend) en inmiddels gewoon onderweg is naar Amsterdam.

 

Batigoal

Well-known member
Verweij en De Telegraaf hadden vorig seizoen vanaf het moment dat Schreuder bij de club kwam een lijntje naar de club, alles lag al op straat voordat het officieel werd. Daarna werd dat doorgezet onder Heitinga. Niet toevallig dat diens zaakwaarnemer met een uitgebreid interview in De Telegraaf stond direct na het ontslag van zijn cliënt. Sinds Mislintat aan het roer staat bij Ajax valt op dat Verweij en De Telegraaf telkens achter het nieuws aanhobbelen en geen scoops meer hebben. Dat levert steevast een zure invalshoek op bij hun berichtgeving van Ajax.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik begreep is dat het vooral lekte bij die rare zaakwaarnemer van Tadic en Schreuder. Dat beeld werd ook wel bevestigd rond het vertrek van Tadic. Maandenlang zit de Telegraaf er naast qua nieuws en die vent is een paar dagen in de stad en prompt staat er een heel gedetailleerd verhaal in de krant.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als zelfs Ajax-huiskrant de Telegraaf al kritisch begint te worden zal er wel iets mis zitten bij die club.
In de eerste 2 jaar onder ten Hag waren ze kritisch in het kwadraat en nou heb ik de indruk dat het toen met de prestaties niet zo slecht was dus de link tussen de Telegraaf en hoe het er in de club aan toe gaat zie ik eerlijk gezegd niet zo.
 

Batigoal

Well-known member
Als de veelgeroemde jeugdopleiding niet voldoende spelers kan afleveren, waarom dan niet met die vele, vele miljoenen die ze hebben een paar goede spelers kopen?
Volgens mij is er nog niet zo lang geleden met Hato nog een groot talent op zijn 17e doorgebroken in de basis. Nog niet eens gesproken over het feit dat we vorig seizoen met Timber, Taylor, Brobbey en Rensch steevast 4 zelfopgeleide basisspelers hadden (Klaassen ook nog regelmatig).

En als je had opgelet, zie je juist dat Ajax met (te veel) jeugdspelers op dit moment in de voorbereiding aan het spelen is. Dat is ook het probleem; veel talent, maar wel erg jonge spelersgroep en weinig ervaring op dit moment. Maar maak je geen zorgen, er zullen ook dit seizoen weer voldoende eigen jeugdspelers aan bod komen.
 

Batigoal

Well-known member
Ze moeten ook gewoon normaal doen. Prima dat hij weer terug is. Wel of geen echte Ajacied, het was wel een fantastisch talent voor de club die een schitterende loopbaan heeft gehad. Zegt niet altijd de meest slimme dingen, maar ik denk dat veel jonge spelers graag met hem werken.
 
Bovenaan