Batigoal
Well-known member
Komisch, want ook daarin zat De Telegraaf weer mis; het gaat Alex Kroes worden. Uitstekende keuze.Mooi. Nu nog Van Geel binnenhalen en alle posities zijn ingevuld.
Komisch, want ook daarin zat De Telegraaf weer mis; het gaat Alex Kroes worden. Uitstekende keuze.Mooi. Nu nog Van Geel binnenhalen en alle posities zijn ingevuld.
Exact. Talenten genoeg, maar ervaring en trouwens ook doelpunten te weinig in deze groep.Misschien dat die Kroaat wat persoonlijkheid meebrengt. @Jamel, jij hebt Dinamo Zagreb nu een paar keer bekeken… Je hebt toch in je basis enkele spelers nodig die moeiteloos een ruime voldoende scoren en wat persoonlijkheid meebrengen. Tot dusver ontbreekt het daar een beetje aan bij de aankopen. Je kan dan beter iemand ergens in de range van 23-27 jaar erbij hebben die zich al heeft bewezen op enig niveau en met een beetje karakter. Alvarez sloeg vaak door, maar er stond wel iemand. Tadic hetzelfde. Sutalo heeft een aardig profiel. International Kroatië en met Dinamo Zagreb voldoende internationale ervaring.
Klopt, maar ik heb vooral op Ivanusec gelet. En daarbij is Sutalo in elk van die wedstrijden dusdanig weinig getest en aan de bal gekomen, dat ik er ook niet veel zinnigs over kan zeggen. Behalve dan dat hij aan de bal erg comfortabel oogt en op z'n voorvoeten verdedigt.Misschien dat die Kroaat wat persoonlijkheid meebrengt. @Jamel, jij hebt Dinamo Zagreb nu een paar keer bekeken… Je hebt toch in je basis enkele spelers nodig die moeiteloos een ruime voldoende scoren en wat persoonlijkheid meebrengen. Tot dusver ontbreekt het daar een beetje aan bij de aankopen. Je kan dan beter iemand ergens in de range van 23-27 jaar erbij hebben die zich al heeft bewezen op enig niveau en met een beetje karakter. Alvarez sloeg vaak door, maar er stond wel iemand. Tadic hetzelfde. Sutalo heeft een aardig profiel. International Kroatië en met Dinamo Zagreb voldoende internationale ervaring.
Potsierlijk figuur geworden, mag Kuijt daarin de hand schudden. Kijk eens naar hoe Van Persie zijn trainerscarrière opbouwt en zie dat het ook anders kan voor gasten van die generatie.
Volgens mij heeft vd Vaart ook geen ambitie om trainer te worden.