Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Blijft toch apart dat Ajax na een goeie periode altijd heel ver terugvalt. Zie ook wat er rond de eeuwwisseling gebeurde en zelfs al in 1996/97, eigenlijk 1 opleving onder Olsen in 97-98. Teveel geld en in korte tijd veel spelers moeten vervangen lukt niet zo goed bij Ajax.

Abubakari

Well-known member
De zwart geld affaire?
In die tijd was ik voornamelijk bezig met drank en drugs en andere dingen waar je op die leeftijd mee bezig bent.😄
Maar sportief ging het toen nog niet zo bar slecht en je had een herkenbare selectie. Al moest het staaf incident toen ook nog komen.
Ik hou me er maar aan vast dat na elke rock bottom ook weer een glorieperiode kwam.
En voor nu is het even zwaar, of ik nou wil of niet, het probeer te relativeren, het heeft invloed en het doet pijn. Zo diep zit Ajax na ongeveer 47 jaar wel.

• Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
In die tijd was ik voornamelijk bezig met drank en drugs en andere dingen waar je op die leeftijd mee bezig bent.😄
Maar sportief ging het toen nog niet zo bar slecht en je had een herkenbare selectie. Al moest het staaf incident toen ook nog komen.
Ik hou me er maar aan vast dat na elke rock bottom ook weer een glorieperiode kwam.
En voor nu is het even zwaar, of ik nou wil of niet, het probeer te relativeren, het heeft invloed en het doet pijn. Zo diep zit Ajax na ongeveer 47 jaar wel.
Dat staaf incident was een jaar er voor, als ik het mij goed herinner.

erka

Well-known member
In die tijd had je ook meer eigen jeugd die altijd wel weer in het gat sprong. Dat is nu echt wel anders. Ajax is veel afhankelijker geworden van transfers.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie trouwens als buitenstaander nog niet helemaal waar het probleem precies ligt in dit verhaal. Elke TD maakt toch deals met bevriende makelaars?

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Lijkt me trouwens wel het beste om die hele incapabele bende zsm te ontslaan. Wat JFK zegt, hoe krijg je voor elkaar om het in een jaar tijd zo ongelooflijk te verknoeien.
Maar dan: als je iedereen ontslaat, wie gaat dan beslissingen nemen? Dan krijg je echt een machtsvacuüm

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het oprecht jammer. Ik vond Ajax echt een genot om te volgen in Europa. Heb wel een tijd lang een hekel aan Ajax gehad maar tegenwoordig niet meer.
Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.

erka

Well-known member
Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.

Behalve bij Twente vind ik het oprecht jammer als een club het moeilijk heeft, concurrent of niet. Twente heeft de boel jarenlang zo verneukt dat ik hoop dat de hele Grolsch Veste ooit in een ondergrondse zoutkoepel verdwijnt. Maar voor de rest...

Bovenaan