Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk is het een issue gezien Ajax beursgenoteerd is. Neemt niet weg dat het belang van die makelaar slechts 3% is en ik ook niet echt inzie hoe het voordeel naar Mislintat zou voortvloeien van deze transfer. Wel dubieus dat hij die speler van zaakwaarnemer laat wisselen, maar dit zal ook niet ongebruikelijk zijn in het schimmige wereldje. Zal een beetje van Kroes afhangen of ze hem hiermee willen wippen. Lijkt wel een goedkope manier te zijn om van hem af te komen.

Eef de Kip

Well-known member
Nooit les in spreekwoorden gehad?
Ja hoor, vandaar mijn vraag.

Ik begrijp dat er bij jou sprake is van beerput als je het woord "Ajax" hoort maar tot nu toe zijn er allemaal schimmige niet bewezen verhalen die in omloop zijn dus imo is er nog geen sprake van beerput. Ik sluit niet uit dat er wat speelt hoor maar ik wacht liever even af.
Maar mocht er al iets bewezen zijn dan hoor ik graag van je.

De Wolf

Well-known member
De beerput openen komt neer op mistanden aan het licht brengen. Daar is bij Ajax wel sprake van. Ze houden hem ook bewust uit beeld.

Betreft Stuttgart zou ik zeggen dat ze aan het kijken of er nog lijken in de kast zitten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
De beerput openen komt neer op mistanden aan het licht brengen. Daar is bij Ajax wel sprake van. Ze houden hem ook bewust uit beeld.

Betreft Stuttgart zou ik zeggen dat ze aan het kijken of er nog lijken in de kast zitten.
Je mist Eef zijn punt. Er is op dit moment enkel een onderzoek gestart om te toetsen óf er sprake is van 'misstanden'. En ook voor Mislintat geldt, net als elke burger in Nederland, dat hij onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dus als je nog niet weet of er überhaupt een beerput is, kun je hem ook niet verder openzetten.

De Wolf

Well-known member
Je mist Eef zijn punt. Er is op dit moment enkel een onderzoek gestart om te toetsen óf er sprake is van 'misstanden'. En ook voor Mislintat geldt, net als elke burger in Nederland, dat hij onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dus als je nog niet weet of er überhaupt een beerput is, kun je hem ook niet verder openzetten.
Moet het bewezen zijn? Ik heb het over misstanden die aan het licht gebracht worden.

Vorig jaar werd bijvoorbeeld bij de Voice de beerput open getrokken. Dat onderzoek is nog steeds gaande. Marco is inmiddels vrijgesproken maat tegen Ali en Jeroen Rietbergen loopt nog steeds een onderzoek. Overigens was het verhaal rond Marco al bekend.

Eef de Kip

Well-known member
Moet het bewezen zijn? Ik heb het over misstanden die aan het licht gebracht worden.
Nogmaals, ik kan wat gemist hebben maar er is sprake van een onderzoek dus of er misstanden zijn is nog maar de vraag.
Ik heb wel vaker last van het feit dat ik eerst wil wachten op feiten en of er iemand überhaupt schuldig is maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

De rest van je verhaal vind ik nogal niet terzake doende maar goed, dat heb ik wel vaker bij je.

Bovenaan