De Wolf
Well-known member
Is dat niet vanwege een wedstrijd morgen?Ik lees dat er om 14u een persconferentie zou zijn?
Is dat niet vanwege een wedstrijd morgen?Ik lees dat er om 14u een persconferentie zou zijn?
Is er al sprake van een beerput dan?De beerput gaat verder open?
Nooit les in spreekwoorden gehad?Is er al sprake van een beerput dan?
Ja hoor, vandaar mijn vraag.Nooit les in spreekwoorden gehad?
Je mist Eef zijn punt. Er is op dit moment enkel een onderzoek gestart om te toetsen óf er sprake is van 'misstanden'. En ook voor Mislintat geldt, net als elke burger in Nederland, dat hij onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dus als je nog niet weet of er überhaupt een beerput is, kun je hem ook niet verder openzetten.De beerput openen komt neer op mistanden aan het licht brengen. Daar is bij Ajax wel sprake van. Ze houden hem ook bewust uit beeld.
Betreft Stuttgart zou ik zeggen dat ze aan het kijken of er nog lijken in de kast zitten.
Moet het bewezen zijn? Ik heb het over misstanden die aan het licht gebracht worden.Je mist Eef zijn punt. Er is op dit moment enkel een onderzoek gestart om te toetsen óf er sprake is van 'misstanden'. En ook voor Mislintat geldt, net als elke burger in Nederland, dat hij onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Dus als je nog niet weet of er überhaupt een beerput is, kun je hem ook niet verder openzetten.
Nogmaals, ik kan wat gemist hebben maar er is sprake van een onderzoek dus of er misstanden zijn is nog maar de vraag.Moet het bewezen zijn? Ik heb het over misstanden die aan het licht gebracht worden.