gevegt
Well-known member
De zwart geld affaire?Wordt smullen voor de gevegten en de Wolfen de komende tijd, ik denk niet dat ik ooit zo’n puinhoop mee heb gemaakt bij Ajax.
De zwart geld affaire?Wordt smullen voor de gevegten en de Wolfen de komende tijd, ik denk niet dat ik ooit zo’n puinhoop mee heb gemaakt bij Ajax.
Ik kan een grijns ook niet onderdrukken hoor, bij elk nieuw hoofdstuk in de downfall van Ajax.Wordt smullen voor de gevegten en de Wolfen de komende tijd, ik denk niet dat ik ooit zo’n puinhoop mee heb gemaakt bij Ajax.
In die tijd was ik voornamelijk bezig met drank en drugs en andere dingen waar je op die leeftijd mee bezig bent.😄De zwart geld affaire?
Dat staaf incident was een jaar er voor, als ik het mij goed herinner.In die tijd was ik voornamelijk bezig met drank en drugs en andere dingen waar je op die leeftijd mee bezig bent.😄
Maar sportief ging het toen nog niet zo bar slecht en je had een herkenbare selectie. Al moest het staaf incident toen ook nog komen.
Ik hou me er maar aan vast dat na elke rock bottom ook weer een glorieperiode kwam.
En voor nu is het even zwaar, of ik nou wil of niet, het probeer te relativeren, het heeft invloed en het doet pijn. Zo diep zit Ajax na ongeveer 47 jaar wel.
Dat staaf incident was een jaar er voor, als ik het mij goed herinner.
Ik kan een grijns ook niet onderdrukken hoor, bij elk nieuw hoofdstuk in de downfall van Ajax.
Ze hebben tenminste een trainer.Gelukkig hebben jullie wel een stabiele trainer in huis 👍
Oké.Nee, erna.
Maar dan: als je iedereen ontslaat, wie gaat dan beslissingen nemen? Dan krijg je echt een machtsvacuümLijkt me trouwens wel het beste om die hele incapabele bende zsm te ontslaan. Wat JFK zegt, hoe krijg je voor elkaar om het in een jaar tijd zo ongelooflijk te verknoeien.
Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.Ik vind het oprecht jammer. Ik vond Ajax echt een genot om te volgen in Europa. Heb wel een tijd lang een hekel aan Ajax gehad maar tegenwoordig niet meer.
Jep, maar in Europa ben ik wel voor Ajax en heb ik de laatste jaren echt genoten van Ajax.Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.
Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.
Jouw club concurreert niet met Ajax, de mijne wel. Een slecht Ajax is automatisch goed nieuws voor Feyenoord, met het oog op de CL plaatsen.
Oh ik denk niet dat Ajax er op de lange termijn echt heel veel last van gaat hebben wat er nu gebeurt. Op z'n hoogst dat ze een seizoen of twee buiten de top-3 eindigen, maar uiteindelijk komen ze wel weer bovendrijven. Die overtuiging maakt dat ik het wel prima vind wat er nu met Ajax gebeurt. Het is in de afgelopen 25 jaar dat ik het voetbal volg vaak zat andersom geweest.Behalve bij Twente vind ik het oprecht jammer als een concurrent het moeilijk heeft. Twente heeft de boel jarenlang zo verneukt dat ik hoop dat de hele Grolsch Veste ooit in een ondergrondse zoutkoepel verdwijnt.