Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Verder ook gewoon draadjes doorknippen. Ik geloof dat FC Afkicken de Pantelic podcast faciliteert. Ook gewoon met de lui van die podcast stoppen die achter dit soort F-Side lui staan. Het is gewoon onacceptabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Juist. Dat soort groepen voelen zich ook machtig omdat ze vaak ook op de een of andere manier gefaciliteerd worden door de club zelf. En dit speelt idd bij alle clubs.
 

zwammy

Well-known member
Jep, de kans dat Sneijder bij de staf van Ajax komt is even groot als uitsupporters bij real barca
 

gevegt

Well-known member
Ook vd Vaart heeft natuurlijk connecties met de F-Side en vindt het duidelijk grappig bedoelde filmpje van Sneijder waar hij een Utrechts nummertje mee zingt echt niet kunnen en dat hij zijn excuses moet aanbieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JFK

Well-known member
Ook vd Vaart heeft natuurlijk connecties met de F-Side en vindt het duidelijk grappig bedoelde filmpje van Sneijder waar hij een Utrechts nummertje mee zingt echt niet kunnen en dat hij zijn excuses moet aanbieden.
Ik dacht precies hetzelfde.
 

Batigoal

Well-known member
Laten we ons er maar aan vasthouden dat de Telegraaf deze zomer op ongeveer alles er naast zit wat betreft Ajax en dat dat hier ook weer het geval is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we ons er maar aan vasthouden dat de Telegraaf deze zomer op ongeveer alles er naast zit wat betreft Ajax en dat dat hier ook weer het geval is.

De keer dat ze goed zitten komt steeds dichterbij. Dit lijkt mij die keer te zijn.
 
Bovenaan