Vraag me af of Edwin op Peter zit te wachten.
Ben je klaar mee. Onze hond heeft er nog meer kijk op.Jan van Halst zou het nieuwe lid in de RvC worden, in de rol als 'technische man'.
Volgens mij moeten we voor begrotingsevenwicht ieder seizoen CL halen en voor rond de 50 miljoen verkopen. Daarom dat we in de 2021/2022 24 miljoen verlies gedraaid hebben, ondanks overwintering in de CL en winst in alle poulewedstrijden. Kortom, het kan heel rap gaan.Ze zijn vooral bezig om al het geld dat er in de afgelopen jaren binnen is gekomen op een zo onzorgvuldig mogelijke manier uit te geven.
Om te beginnen komend seizoen zonder CL, dan loop je denk ik gelijk al 30 miljoen achter.
Ik lees dan weer hier en daar (schimmige websites hoor) dat "men tevreden is over Heitinga en door wil gaan met hem" .
Ik mag toch hopen van niet want ik krijg een beetje jeuk van 'm. Blijft een Ajax held voor me hoor maar ik zie 'm niet als hoofdcoach van het eerste.
Verder krijg ik enorme jeuk als ik hem hoor praten over protocollen en groepsproces.
Precies, een ervaren trainer heb (en had je direct na het vertrek van Schreuder al) nodig. Geen beginneling. Maar aangezien Sar en consorten fout op fout stapelen gaan we lekker verder met Heitinga.Ik lees dan weer hier en daar (schimmige websites hoor) dat "men tevreden is over Heitinga en door wil gaan met hem" .
Ik mag toch hopen van niet want ik krijg een beetje jeuk van 'm. Blijft een Ajax held voor me hoor maar ik zie 'm niet als hoofdcoach van het eerste.
Verder krijg ik enorme jeuk als ik hem hoor praten over protocollen en groepsproces.
Terug naar eind jaren 90 zoals met Jan Wouters die voor het eerst alleen voor een groep stond en met een matige overbetaalde selectie werd geconfronteerd.Precies, een ervaren trainer heb (en had je direct na het vertrek van Schreuder al) nodig. Geen beginneling. Maar aangezien Sar en consorten fout op fout stapelen gaan we lekker verder met Heitinga.
Waarna de ervaren Hans Westerhof werd aangesteld om de boel om te keren.Terug naar eind jaren 90 zoals met Jan Wouters die voor het eerst alleen voor een groep stond en met een matige overbetaalde selectie werd geconfronteerd.
Blijft een heldendaad, toen tegen FC Den Bosch of Willem II de hele bank wegsturen om warm te lopen, terwijl ie geen wissels meer had.😍Waarna de ervaren Hans Westerhof werd aangesteld om de boel om te keren.
Tegen Den Bosch liet hij de hele bank al in de eerste helft warmlopen... Waaronder een hele jonge Van der Vaart...Blijft een heldendaad, toen tegen FC Den Bosch of Willem II de hele bank wegsturen om warm te lopen, terwijl ie geen wissels meer had.😍
Leverde wel een hele mooie film op...Waarna de ervaren Hans Westerhof werd aangesteld om de boel om te keren.