Ajax Nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Volgens Mundo Deportivo stapt Marc Overmars aan het einde van het seizoen op. Barcelona en Arsenal zouden interesse hebben in hem.
 

Eef de Kip

Well-known member
He ja, laten we al dit soort privé achtige geruchtjes hier gaan posten.
Dat lees ik al een jaar, en ook vd Sar, Neres, Tagliafico, Onana, Gravenberch, Martinez, en nog een paar stappen al een jaar of 2 over naar Real Madrid, Barcelo, Juventus, Arsenal, PSG, Bayern München voor een bedrag tussen de 10 en 100 miljoen.
 

Mario

Well-known member
He ja, laten we al dit soort privé achtige geruchtjes hier gaan posten.
Dat lees ik al een jaar, en ook vd Sar, Neres, Tagliafico, Onana, Gravenberch, Martinez, en nog een paar stappen al een jaar of 2 over naar Real Madrid, Barcelo, Juventus, Arsenal, PSG, Bayern München voor een bedrag tussen de 10 en 100 miljoen.

" Leegloop bij Ajax!"
 

Hankie

Well-known member
Ik zat net nog wat achtergronden van de Onana kwestie te lezen. Wat mij opvalt is dat er wordt aangegeven een medicijn van zijn vrouw is, maar furmoside wordt afgeraden bij zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden. Dat is dan op zijn minst curieus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat ik niet zo goed begrijp is dat zowel doping als andere pillen om doping te maskeren op de lijst staan dus waarom zou je dan een middel innemen om doping te maskeren?
 

Janssen

Well-known member
Ik zat net nog wat achtergronden van de Onana kwestie te lezen. Wat mij opvalt is dat er wordt aangegeven een medicijn van zijn vrouw is, maar furmoside wordt afgeraden bij zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden. Dat is dan op zijn minst curieus.

Ik denk dat Ajax gewoon 1 groot valsspelend dopingnetwerk is en dat we die club beter kunnen opheffen.
 

ALenstra

Well-known member
In zijn column in het AD schrijft Willem Van Hanegem dat Maarten Stekelenburg prima de rol van Andre Onana kan overnemen. Ook schrijft hij dat Kjell Scherpen niet afgeschreven moet worden aangezien hij zeker geen krokettenvanger is.
 
Bovenaan