JFK
Well-known member
Met Mark van Bommel als nieuwe TD.Met Danny Buijs als assistent. Eerlijk is eerlijk, het zou een opsteker van jewelste zijn voor dit forum.
Met Mark van Bommel als nieuwe TD.Met Danny Buijs als assistent. Eerlijk is eerlijk, het zou een opsteker van jewelste zijn voor dit forum.
Met Danny Buijs als assistent. Eerlijk is eerlijk, het zou een opsteker van jewelste zijn voor dit forum.
Ja, dus extra paniek voor ten Hag, want dat is wel zijn voornaamste bron voor nieuwe spelers.Ook die van FC Utrecht?
Met Mark van Bommel als nieuwe TD.
Alleen als we tegen Heerenveen hadden gespeeld dit weekend want die wordt altijd en eeuwig gedupeerd door de VAR.Kan de VAR hier nog even naar kijken? Grote kans dat Ajax dan alsnog gematst wordt.
smullen hoor.Met Mark van Bommel als nieuwe TD.
En Mona Keizer als koffiejuffrouw.smullen hoor.
Dan nog Bruma als nieuwe algemeen directeur.
STOP! NU!Ali B
Hup Ajax!Als JFK dan nog geen Ajax supporter wordt dan weet ik het ook niet meer.
En Mona Keizer als koffiejuffrouw.
Ja hoor, Gravenberch ook nog weg...
Amsterdam - Voetballer Ryan Gravenberch van Ajax is betrokken geweest bij de rellen op het Amsterdamse Museumplein. Trainer Erik ten Hagr bevestigt berichten daarover in andere media. Gravenberch zou een celstraf hebben gekregen van vijf weken.
Ten Hag werd een week geleden door de speler zelf op de hoogte gebracht dat hij in de problemen was geraakt bij de rellen op het Museumplein. "Ik keur het natuurlijk sterk af, maar volgens zijn eigen verhaal lijkt het in de sfeer van een kwajongensstreek te liggen", zegt de trainer.
Gravenberch zegt dat hij een rauw ei naar de politie heeft gegooid, al wordt elders gemeld dat het een steen is geweest. Demonstraties tegen het coronabeleid op het Museumplein zijn recent uitgedraaid op rellen. Verschillende verdachten hebben een vonnis gekregen via snelrecht.
Edwin van der Sar wil nog niet vooruitlopen op eventuele maatregelen van de Amsterdamse voetbalclub tegen de speler, hij vindt dat het om een privé-kwestie gaat. "'Daar gaan we ons rustig intern op beraden."
Nee hoor, ik zit wat dichter op het vuur dan de rest hier.Doe ik nu een JMD'tje?
Nee,dat zou het zijn als Seedorf en Kluivert trainer worden van Ajax en Van Nistelrooij en Van Bommel bij PSV...Met Danny Buijs als assistent. Eerlijk is eerlijk, het zou een opsteker van jewelste zijn voor dit forum.