Nee,dat zou het zijn als Seedorf en Kluivert trainer worden van Ajax en Van Nistelrooij en Van Bommel bij PSV...
Andersom.
Nee,dat zou het zijn als Seedorf en Kluivert trainer worden van Ajax en Van Nistelrooij en Van Bommel bij PSV...
Dit spul is geen doping. Het is net als met chloortabletten in de urine doen om thc te verhullen. Ook met urineverdunners zoals deze kun je met de labtesten van tegenwoordig achterhalen of er echt doping is gesnoept. Een beetje een ouwe koppige straf.
Dat met die spits inschrijven, dát begrijp ik pas niet.
Hebben ze dan ook interesse in het vlindermes van de vinckenhof?Schijnt trouwens dat Ajax een nieuwe administratief medewerker heeft aangetrokken; Marciano Vink.
Volgende week dus weer onder de lat.De schorsing geldt voor één jaar met aftrek van tijdrekken.
Als ik dit lees dan is Ajax kansloos in het hoger beroep. Tenzij ze snel Joris van Benthem wegkapen bij Feyenoord.
Huh? Ik dacht 50%Voor de cijferfetisjisten onder ons: de kans dat Onana net op de dag dat hij hoofdpijn heeft en een verkeerd pilletje neemt een out-of-competition controle krijgt is nog geen 0,04%.
Ligt eraan wat ze in de mond stoppen.Als sporter moet je weten dat je niet zomaar alles in je mond moet stoppen. Komt hij met een jaar nog goed weg. Zijn sporters die er vier jaar voor krijgen.
Dat klopt.Huh? Ik dacht 50%