Ajax Nieuwstopic

U.G.

Well-known member
Wat ik niet zo goed begrijp is dat zowel doping als andere pillen om doping te maskeren op de lijst staan dus waarom zou je dan een middel innemen om doping te maskeren?

Precies dit dus. Ik durf te wedden dat in welk vorm dan ook àl die gasten doping gebruiken. Goed geinformeerd zijn en een goed netwerk hebben is een must. De slomere jongens worden alleen gepakt.
 

Abubakari

Well-known member
Ze zouden eens moeten gaan testen bij Fortuna Sittard, een Ultee effect, tuurlijk.
En Feyenoord wat een jaar ongeslagen blijft (tot ze de doping niet meer kunnen betalen), yeah right.

Weg met die clubs, door dat soort vieze clubs wordt onschuldige Andre nu geschorst.
 

ALenstra

Well-known member
Ja echt wat een schande. Ze moeten echt Ajax hebben. Ze zijn ook schuldig aan het niet inschrijven van Haller.
 

Atreides

Well-known member
Kortom; de voetbalwereld denkt weer boven de wet te staan.

Wat vond jij destijds van de schorsingen van Davids, de Boer, Stam en Guardiola. Waarbij de waardes (althans zo herinner ik dat) duizenden keren hoger hadden moeten zijn in effect te hebben?
 

Batigoal

Well-known member
Twee spelers van RB Salzburg zijn gepakt bij een dopingtest nadat ze van de clubarts pilletjes hebben gekregen en krijgen... 3 maanden schorsing. Maar laten we vooral doen alsof de UEFA consequent is.
 

JMD

Well-known member
Twee spelers van RB Salzburg zijn gepakt bij een dopingtest nadat ze van de clubarts pilletjes hebben gekregen en krijgen... 3 maanden schorsing. Maar laten we vooral doen alsof de UEFA consequent is.
Klopt. Dat zijn ze niet. Zo kregen anderen 4 jaar schorsing.
 
Bovenaan