Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Ze krijgen allebei 3 maanden.
Dus consequent.

Hehe, de grap die je wist dat zou komen.

Ik snap ook wel hoor dat het 2 verschillende situaties zijn, maar het is toch opmerkelijk dat het onopzettelijk (want door de lagere straf dan 4 jaar als onopzettelijk zijnde beoordeeld) gebruik van een maskeringsmiddel in de privésfeer blijkbaar zwaarder weegt dan het onopzettelijk nemen van een verboden performance enhanced drug, voorgeschreven door een arts.
 

Maasveld

Well-known member
Hehe, de grap die je wist dat zou komen.

Ik snap ook wel hoor dat het 2 verschillende situaties zijn, maar het is toch opmerkelijk dat het onopzettelijk (want door de lagere straf dan 4 jaar als onopzettelijk zijnde beoordeeld) gebruik van een maskeringsmiddel in de privésfeer blijkbaar zwaarder weegt dan het onopzettelijk nemen van een verboden performance enhanced drug, voorgeschreven door een arts.
Verschil zit 'm lijkt me in het feit dat Onana zelf een fout heeft gemaakt, terwijl in het geval van de spelers van Austria Salzburg de arts die heeft gemaakt.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax heeft toch een prima oplossing voor het probleem Onana gevonden? Zorgen dat de keeper vrijwel niks meer te doen heeft. Alleen vond Tagliafico het sneu voor Stekelenburg, dus die dacht ik zet Weah eens vrij voor Stekelenburg.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat Joey Veerman naar PSV gaat.

Dat zou voor Veerman de meest logische keuze zijn inderdaad.

Hamstra naar Ajax had ik niet zien aankomen. Zou Overmars daarmee stilletjes al voorsorteren op een vertrek door wat taken over te dragen aan Hamstra?
 

Abubakari

Well-known member
Hamstra wordt de rechterhand van Overmars dus. Ook hier zijn ze in Heerenveen niet blij mee.
Wat maakt het Heerenveen uit dat ie naar Ajax gaat (als ie toch al weg is)? Als ie nou naar Groningen of Cambuur zou gaan zou ik me er wat bij kunnen voorstellen. Ik denk juist dat het voor Heerenveen beter is dat ie naar Ajax gaat dan naar een concurrent.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat maakt het Heerenveen uit dat ie naar Ajax gaat (als ie toch al weg is)? Als ie nou naar Groningen of Cambuur zou gaan zou ik me er wat bij kunnen voorstellen. Ik denk juist dat het voor Heerenveen beter is dat ie naar Ajax gaat dan naar een concurrent.

Heerenveen gunt hem dit van harte, maar moest via via vernemen dat Hamstra rond was met Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
Ach so. Dacht dat ie met ruzie vertrokken was en dat Ajax hem toen gevraagd heeft.

Ik geef toe, enige naïviteit is mij soms niet vreemd.😏
 
Bovenaan