Ajax Nieuwstopic

SanMark.

Well-known member
Ik vermoed dat het anders een stilzwijgende verlenging is, nu kunnen ze opnieuw onderhandelen over een nieuw contract.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar ik denk dat ze nog niet zijn begonnen met onderhandelen dus zeggen ze formeel het contract op, puur een formaliteit. Echt een hoop gedoe om niks. Ik ga er iig vanuit dat ze gewoon gaan verlengen.
 

Makanaky

Well-known member
Dat is elk jaar zo voor 1 april, dat contracten formeel worden opgezegd. En elk jaar denken enkelen dat er dan sowieso niet met die spelers door gegaan wordt. Lezen, mensen.
 

JMD

Well-known member
Dat is elk jaar zo voor 1 april, dat contracten formeel worden opgezegd. En elk jaar denken enkelen dat er dan sowieso niet met die spelers door gegaan wordt. Lezen, mensen.
Ja, die berichten zie je idd steeds langskomen. Maar als je toch verder wilt met een speler (en dat lijkt me toch wel in het geval van STeek) dan hoef je toch formeel niet op te zeggen, want beiden willen toch blijven? En dan kan je toch later gewoon nog praten over een nieuw contract?
 

Marinos

Well-known member
Ja, die berichten zie je idd steeds langskomen. Maar als je toch verder wilt met een speler (en dat lijkt me toch wel in het geval van STeek) dan hoef je toch formeel niet op te zeggen, want beiden willen toch blijven? En dan kan je toch later gewoon nog praten over een nieuw contract?
Nee. Als je niet formeel opzegt wordt het contract automatisch verlengd met gelijke voorwaarden.

Dat is niet alleen bij de voetbal zo, maar ook bij jou contract als leraar zolang je geen onbepaalde tijd hebt.
 

Marinos

Well-known member
Maar Ajax heeft hem toch wel nodig als vervanger van Onana. Dan komt het wat vreemd over lijkt mij.
Nu kunnen ze in de komende maanden onderhandelen over een nieuw contract. Dat is hoe de procedure werkt, 3 maanden voor het einde bekend maken of je met elkaar door gaat (en onder welke voorwaarden).

Als je die voorwaarden dus wil veranderen zeg je formeel op, om ergens in die 3 maanden tot nieuwe voorwaarden te komen.
 

JMD

Well-known member
Nee. Als je niet formeel opzegt wordt het contract automatisch verlengd met gelijke voorwaarden.
Ja, dat weet ik. Dus als je van een speler afwilt moet je idd opzeggen. Maar als je toch met elkaar verder wilt (en niet het idee hebt dat je een minder contract gaat afsluiten), dan kan je het toch iig gewoon door laten lopen. En als je er dna in mei uit komt, mooi toch.
 
Bovenaan