Ajax Nieuwstopic

Fregge

Well-known member
Enkelband van Blind is gescheurd. Hij verwacht niet meer voor Ajax te spelen voor de zomerstop. Wel hoopt hij het EK te halen.
 

JMD

Well-known member
Enkelband van Blind is gescheurd. Hij verwacht niet meer voor Ajax te spelen voor de zomerstop. Wel hoopt hij het EK te halen.
Balen voor hem, Ajax en Oranje. Maar eerlijk gezegd valt het me nog mee, ik dacht echt aan een kruisband en pas terugkeer na de winterstop.
 

JMD

Well-known member
De contractonderhandelingen van Ajax met Onana zijn stopgezet, vertelt Overmars zojuist.
 

Reinoud

Well-known member
Eerste reactie is dat het niet sjiek is van Onana. Ben benieuwd naar meer context en hoe dit zich ontwikkeld.
 

JMD

Well-known member
Eerste reactie is dat het niet sjiek is van Onana. Ben benieuwd naar meer context en hoe dit zich ontwikkeld.
Vwb het eerste ben ik dat niet direct met je eens of oneens. Want de fout kan ook bij Ajax liggen, dat zij geen goed contract geboden hebben. We zullen idd moeten afwachten wat de context is. Als Onana bv het dubbele vraagt ofzo dan kan ik me helemaal voorstellen dat Overmars de onderhandelingen stillegt.
 

gevegt

Well-known member
Onana zou zijn handjes dicht moeten knijpen als Ajax ook maar de helft zou voorstellen voor een contract van twee jaar.
 
Bovenaan