Unregistere
Well-known member
Volgens mij alleen El Azzouzi (Excelsior) en Owusu (Almere City FC). Clubs met kunstgras, dat wel.
De arrogantie druipt er gewoon van af. Je proeft gewoon de verwachting dat clubs door dit statement de overstap gaan maken :jerry:
Ik hoop dat de KNVB ingrijpt en kunstgras verbiedt. Veel kleinere clubs kiezen voor kunstgras om financiele redenen, dus zou het mooi zijn om die te treffen met dergelijke maatregelen, hopelijk gaan er weer een paar over de kop.
Naar mijn mening moet de Eredivisie over de kop gaan zodat Ajax naar een andere competitie kan. Vanuit de Eredivisie is het voor Ajax vechten tegen de bierkaai op Europees niveau.
Muhahaha.Ik hoop dat de KNVB ingrijpt en kunstgras verbiedt. Veel kleinere clubs kiezen voor kunstgras om financiele redenen, dus zou het mooi zijn om die te treffen met dergelijke maatregelen, hopelijk gaan er weer een paar over de kop.
Naar mijn mening moet de Eredivisie over de kop gaan zodat Ajax naar een andere competitie kan. Vanuit de Eredivisie is het voor Ajax vechten tegen de bierkaai op Europees niveau.
Vanuit de Eredivisie is het voor Ajax vechten tegen de bierkaai op Europees niveau.
Enige optie is dan meedoen met de Bundesliga en dat gaat nooit gebeuren. En ik denk ook niet dat Duitse clubs zitten te wachten om naar het buitenland te gaan.
Als alle Eredivisie-clubs zich nou laten overnemen door Chinese of Amerikaanse investeerders, dan komt er tenminste wat financi?le armslag voor de Eredivisie.
Kunstgras verbieden is prima voor de Eredivisie. Maar zoals je zegt, de KNVB moet dat doen en niet Ajax.
Ajax is een samenwerkingsverband aangegaan met de Chinese club Guangzhou R&F. Hierbij gaat het om uitwisselen van kennis op het gebied van opleiden, scouting en tactiek. Ajax ontvangt hiervoor zo'n €10 miljoen en levert personeel aan dat aan de slag gaat in China. Sommige media verwarren deze Guangzhou R&F met de bekendere stadsgenoot Evergrande, wat de grootste club van China is. Maar wij werken dus samen met het kleinere broertje.
Bergkamp, Henrichs en Spijkerman schijnen al onderweg te zijn.
Ik zag Van der Sar al op de foto staan in China, dus ik mag aannemen dat die niet meer terugkeert en zich gaat concentreren op zijn nieuwe job.
Ik zag Van der Sar al op de foto staan in China, dus ik mag aannemen dat die niet meer terugkeert en zich gaat concentreren op zijn nieuwe job.
Die steekt er dan met kop en schouders boven uit
Bergkamp, Henrichs en Spijkerman schijnen al onderweg te zijn.