Uiteraard was het erop wachten dat er iemand van Ajax de Nouri-troefkaart in zou chippen voor wat extra krediet. Was het vd Beek of Ziyech geweest, had ik het kunnen begrijpen, maar dat het de bekritiseerde hoofdtrainer is na dom puntverlies in den Haag waardoor we weer een stukje verder achter staan? Nee, dat is mij veel te makkelijk en dat vind ik juist disrespectvol naar Nouri.
Ranzig.
Wie miste voor rust de kansen in den Haag? Keizer?
Wie kwamen na rust slap uit de kleedkamer? Keizer?
De schuld van dat puntverlies zou ik bij de spelers zoeken, niet bij Keizer.
Uiteraard was het erop wachten dat er iemand van Ajax de Nouri-troefkaart in zou chippen voor wat extra krediet. Was het vd Beek of Ziyech geweest, had ik het kunnen begrijpen, maar dat het de bekritiseerde hoofdtrainer is na dom puntverlies in den Haag waardoor we weer een stukje verder achter staan? Nee, dat is mij veel te makkelijk en dat vind ik juist disrespectvol naar Nouri.
Ranzig.
Het is bernardo.Bernardo, wil je even van het account van Eresd?g? afgaan?
Door het puntverlies in Den Haag kwam je overigens dichterbij de kop... Je stond 3 punten achter, aan het eind van de dag nog maar 2.
Wat ik Keizer verwijt is dat de ruimtes op het veld voor de tegenstanders enorm groot worden iedere wedstrijd. Met daarnaast een verdediging die in 9 van de 10 situaties veel te hoog staat en niet capabel is om dat op snelheid te compenseren. Vorig seizoen camoufleerde S?nchez dat met zijn snelheid en ook Viergever is daar vlug genoeg voor, alleen die speelt een stuk minder sterk als vorig jaar. Tot nu toe is dat in alle wedstrijden de reden geweest dat je in de problemen kwam. Leuk voor de Jupiler League, maar bij Ajax 1 werkt die kamikazetactiek niet. En het is nou niet dat dit zoveel doelpunten v??r oplevert.
Daar gaat het niet over. Waarom hebben we twee punten laten liggen en aan wie ligt dat het meest, daar ging het over. In dit geval eens niet aan Keizer volgens mij.Ja, als we straks als 3e eindigen, denk ik ook dat Keizer mag blijven en de spelersgroep ontslagen wordt.
Ik ben best kritisch hoor, maar ik ben wat genuanceerder dan jij bent, allemaal oprotten is mij wat te simplistisch, maar ik zie ook heus wel dat er op verschillende fronten niet scherp en adequaat gereageerd is. Alleen zie ik ook wel dat het soms minder makkelijk en simpel is dan het lijkt.qua supporters zijn momenteel types zoals Pascalle en die Fries in de meerderheid. Types die het goed bedoelen, maar eigenlijk alles wel best vinden. Zelfs over Overmars zijn ze tevreden of zien ze verzachtende omstandigheden..
Bernardo, wil je even van het account van Eresd?g? afgaan?
Daar gaat het niet over. Waarom hebben we twee punten laten liggen en aan wie ligt dat het meest, daar ging het over. In dit geval eens niet aan Keizer volgens mij.
Ik ben best kritisch hoor, maar ik ben wat genuanceerder dan jij bent, allemaal oprotten is mij wat te simplistisch, maar ik zie ook heus wel dat er op verschillende fronten niet scherp en adequaat gereageerd is. Alleen zie ik ook wel dat het soms minder makkelijk en simpel is dan het lijkt.
Ik heb Ajacieden gewaarschuwd. Ze komen er wel achter, de een wat sneller als de andere (Abu).
Met de voetbalvisie van Keizer is weinig mis, de manier waarop hij het in tactiek vertaalt is nog niet geschikt voor het hoogste niveau. Hij zal echt nog moeten bijschaven om meer balans en zekerheid in het team te krijgen.
Hem er nu nog uit sturen heeft weinig zin, aangezien er niets meer te winnen valt. Feyenoord heeft met name in de breedte een betere selectie, dus daar gaan we over 34 wedstrijden niet boven eindigen.