Ajax Nieuwstopic

Maasveld

Well-known member
Wellicht een idee om het over het onderwerp te hebben ipv in de vlekken te schieten over wie er wel of niet internationale top genoemd worden.
Het wel of niet aanblijven van Marcel Keizer is totaal geen issue momenteel. Waarom begin je daar in dit topic dan over?
 

Fregge

Well-known member
Maar wat voor reacties verwacht je dan? Iedereen ziet toch dat die jongen kan voetballen?
 

JMD

Well-known member
Dat is op dit moment ook moeilijk in te schatten. Hij heeft nog geen lange serie wedstrijden mogen spelen.

Dat is bij Ajax toch niet nodig. Elke Ajax-debutant is altijd wereldtop. Een jaar later wordt ie wel afgefikt... ;)
 

Batigoal

Well-known member
Dat is bij Ajax toch niet nodig. Elke Ajax-debutant is altijd wereldtop. Een jaar later wordt ie wel afgefikt... ;)

Echte talenten krijgen bij Ajax inderdaad genoeg vertrouwen en hoeven niet een tijd te wachten op hun kans.
 

Maasveld

Well-known member
De issue is natuurlijk Frenkie de Jong en hoe goed hij wel niet is. Vertel daar eens wat over.
Waarom begin je dan wederom een relaas over Marcel Keizer?

Leuk voor de Jong dat ie tegen de Roda's en VVV's van deze wereld indruk maakt, maar voor hem 33 veren in de reet te steken wacht ik, als dat mag van jou, nog op soortgelijke prestaties tegen wat betere tegenstanders.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat Frenkie net als Dolberg precies een jaar geleden wel erg overhypt wordt. Laten we eens kijken wat ie kan tegen ploegen van een beetje niveau en/of hij het ook voor een langere periode kan vasthouden. Er is reden waarom Keizer die een jaar met hem gewerkt heeft nog niet opstelt. Laat hem eerst basisspeler bij Ajax worden voordat wij deze jongen aan de Chelsea's, City's, etc. gaan linken. Dat hij kan voetballen zie ik, maar hoe ver hij kan komen durf ik op basis van halve wedstrijden tegen NAC, Roda en Jong Andorra niet te zeggen.
 

ElSimao

Active member
Waarom begin je dan wederom een relaas over Marcel Keizer?

Om aan te geven dat zijn functie wat mij betreft afhangt van wat ie met Frenkie doet, en daarmee hoe belangrijk ik Frenkie vind. Kijk, dat een trainer Onana op doel zet is niks bijzonders, het zijn dit soort keuzes die het hem wat mij betreft doen. Het kale heerschap is door de mand gevallen.

Leuk voor de Jong dat ie tegen de Roda's en VVV's van deze wereld indruk maakt, maar voor hem 33 veren in de reet te steken wacht ik, als dat mag van jou, nog op soortgelijke prestaties tegen wat betere tegenstanders.

Nee, laten we gaan voor spelers die tegen de Roda's en VVV's van deze wereld geen indruk maken.
 
Bovenaan