Ik wil geen ruzie met JFK. Maar ze weten het wel mooi te brengen inderdaad.En Leipzig dan.
Ik wil geen ruzie met JFK. Maar ze weten het wel mooi te brengen inderdaad.En Leipzig dan.
Ik wil geen ruzie met JFK. Maar ze weten het wel mooi te brengen inderdaad.
Het wel of niet aanblijven van Marcel Keizer is totaal geen issue momenteel. Waarom begin je daar in dit topic dan over?Wellicht een idee om het over het onderwerp te hebben ipv in de vlekken te schieten over wie er wel of niet internationale top genoemd worden.
Het wel of niet aanblijven van Marcel Keizer is totaal geen issue momenteel. Waarom begin je daar in dit topic dan over?
De issue is natuurlijk Frenkie de Jong en hoe goed hij wel niet is. Vertel daar eens wat over.
De internationale top, zoals Leipzig en HSV is ge?nteresseerd in hem.
De issue is natuurlijk Frenkie de Jong en hoe goed hij wel niet is. Vertel daar eens wat over.
Dat is op dit moment ook moeilijk in te schatten. Hij heeft nog geen lange serie wedstrijden mogen spelen.
Dat is bij Ajax toch niet nodig. Elke Ajax-debutant is altijd wereldtop. Een jaar later wordt ie wel afgefikt...
Waarom begin je dan wederom een relaas over Marcel Keizer?De issue is natuurlijk Frenkie de Jong en hoe goed hij wel niet is. Vertel daar eens wat over.
Waarom begin je dan wederom een relaas over Marcel Keizer?
Leuk voor de Jong dat ie tegen de Roda's en VVV's van deze wereld indruk maakt, maar voor hem 33 veren in de reet te steken wacht ik, als dat mag van jou, nog op soortgelijke prestaties tegen wat betere tegenstanders.
Graag inhoudelijk a.u.b.Nee, laten we gaan voor spelers die tegen de Roda's en VVV's van deze wereld geen indruk maken.
Graag inhoudelijk a.u.b.
Er is reden waarom Keizer die een jaar met hem gewerkt heeft nog niet opstelt.